|
Universel Remote med tastatur og mus :) |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6477 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-August-2019 kl. 09:29 |
Hejsa har en del forskellige min computere og afspillere til tv. Findes der en ultra super Remote med både indbygget tastatur og mis indbygget. Eller er det utopi at tænke sådan ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger af, hvordan dine enheder lader sig kontrollere (IR, RF eller BT) En mulighed er denne IR-multi-remote: http://kortlink.dk/amazon/ypyk
Ellers søg på "Airmouse with keyboard på" Google - de findes også med RF og BT (men så vidt jeg ved ikke nogen med mere end en forbindelsesmulighed) Redigeret af longjohn2 - 15-August-2019 kl. 10:16 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes flere HTPC keyboard som kan klare opgaven
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. For et par uger siden læste jeg dette link for 'Best Air Mouse for Kodi and Android TV Box in 2019': Jeg ved ikke om der i afsnittet for 'Best Air Mouse with keyboard' skulle være et du kan bruge? Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |