recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo 4K boks og Viaplay app.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo 4K boks og Viaplay app.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo 4K boks og Viaplay app.
    Sendt: 11-September-2019 kl. 13:19
Hej Rasmus

Tak for update, er lige kommet hjem og har genstartet boksen. App'en er kommet og den virker.

Sport (som jeg nok kommer til at bruge mest) arkiv i 48 timer tilbage virker perfekt og billede kvaliteten ser rigtig god ud.

Film virker en del bedre end hvis man ser film via Filmfavorit og undertekster er mere "film venlige" ser bedre ud.

Men Film lyden er "kun" PCM surround.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 10:26
App'en blev forsinket, men skulle være online fra i dag, oplyser Waoo. Kræver nok at du opdaterer boksen.

Er den dukket op?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 16:46
Min boks er ikke opdateret endnu, er der ikke nogen som har modtaget eller hørt om der nogen son har modtaget en opdatering?

Jeg syntes det virker ret underligt.

Eller var det hele bare en and og den supportmedarbejder fik ret?

Redigeret af Pony65 - 07-September-2019 kl. 16:46
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 13:50
August er ovre og min Waoo boks (4K model) har endnu ikke modtaget den Viaplay app?

Er der nogen som har fået denne opdatering?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 10:03
Det sker i løbet af august, ifølge Waoo.

Supportmedarbejderen skal da vist have et kursus i pli. Dernæst læse op på de produkter, som vedkommende er ansat til at supportere.


Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 09:56
Vil til hver en tid foretrække at bruge ATV, jeg har Waoo 4K tv boks, og interface er stadig fjollet (efter min mening) at se på, men den ene Ultra HD kanal den kan vise gør dens eksistens berettiget. Bare min mening
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Waoo har sendt nyheden ud som pressemeddelelse: http://www.mynewsdesk.com/dk/waoo/news/viaplay-m-premier-league-rykker-ind-paa-waoo-tv-boks-377628

Men jeg undrer mig. Direktøren for Waoo er citeret i artiklen, men du stoler mere på en supportmedarbejder i telefonen? Smile 


Supportmedarbejderen var meget skråsikker, og han sagde citat:

"Journalister kan jo skrive hvad de vil" og så blev jeg jo lidt forvirret

Men jeg tror nu også lidt mere på de artikler som jeg kan læse i div. media.

Spørgsmålet er så bare hvornår det vil ske?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 14:50
Waoo har sendt nyheden ud som pressemeddelelse: http://www.mynewsdesk.com/dk/waoo/news/viaplay-m-premier-league-rykker-ind-paa-waoo-tv-boks-377628

Men jeg undrer mig. Direktøren for Waoo er citeret i artiklen, men du stoler mere på en supportmedarbejder i telefonen? Smile 
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 14:45
Ifølge dette link på Rec.dk:

https://www.recordere.dk/2019/08/viaplay-integreres-i-waoos-tv-boks/

Så vil der komme en App til Waoo boksen med ViaPlay.

Jeg har ringet til Waoo (Eniig) og forhørt mig om hvornår dette vil ske.

Men de siger at det ikke er noget de har hørt om? Og det nok ikke vil ske da prisen vil stige?

Er der nogen der ved hvad der er sandt? Og hvad der vil ske i virkeligheden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu