recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: Beyerdynamic DT990 250 ohm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: Beyerdynamic DT990 250 ohm

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: Beyerdynamic DT990 250 ohm
    Sendt: 27-August-2019 kl. 13:09

Jeg tænker at sælge eller bytte mit sæt Beyerdynamic DT990 250ohm headphones.

Det er de mest behagelige hovedtelefoner jeg har prøvet og lyder er suveræn!

tænker ikke der er så meget grund til at beskrive dem. 

De er perfekte til FPS spil, pga. deres open back som gør lyden mere 3d agtig.

De er vist fra 2013, og har ligget pakket ned siden 2016.

 

Jeg er på udkig efter et par Beyerdynamic DT770, da mine omgivelser er blevet væsentlig mere larmende.

 

Jeg har ikke nogen idé om pris, så giv et bud.

Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 23:34
Altså... jeg står egentlig ikke og mangler, men hvis prisen er rigtig, så kunne jeg da godt nappe dem.
Jeg ved heller ikke helt hvad den rigtige pris er for 6 år gamle hovedtelefoner... men jeg kan da godt byde 150,-



Redigeret af pianomartin - 27-August-2019 kl. 23:35
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2019 kl. 22:58
Kommer lige til at tænke på det er Premium edition af den, så den sølv grå :)

Men 150,- er godt nok noget under hvad jeg tænker.
Tænker vi er nærmere omkring de 400 ish.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 00:11
250,-
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2019 kl. 09:03
300 + forsendelse
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2019 kl. 18:39
Noteret, lader den køre lidt længere.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2019 kl. 20:44
.

Redigeret af Flippo - 03-September-2019 kl. 09:24
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2019 kl. 08:35
Flere bud?

Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 08:47
Har den løbet længe nok nu ?
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 18:17
Der popper kun en promodel op i min overfladiske g-søgning. Har du link til din model?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 21:14
Ouch
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Altså... jeg står egentlig ikke og mangler, men hvis prisen er rigtig, så kunne jeg da godt nappe dem.
Jeg ved heller ikke helt hvad den rigtige pris er for 6 år gamle hovedtelefoner... men jeg kan da godt byde 150,-
Av, min mave LOLLOLLOL 
Det er nogle af de bedste bøffer du kan få for "almindelige" penge. Nypris var vel omkring 2000,- vil jeg tro? Men mon ikke du udmærket ved det ...

Grymok, stod jeg og skulle udskifte mine snart 20 år gamle Sennheiser HD25 havde jeg ikke tøvet med at give et bud på 500,- eller måske mere ... men det gør jeg heldigvis ikke.


Redigeret af jacobe - 17-September-2019 kl. 21:18
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 21:33
jacobe -> prøv lige med en simpel googlesøgning inden du hænger mig ud for at skambyde :)

de produceres stadig og nypris i dag er ca. 1000 kr. - så er det jo ligegyldigt hvad de engang har kostet.

Hvad er 6 år gammel elektronik værd? Tja... de er det værd en køber vil give. og man køber jo som beset uden skyggen af reklamationsret.

Jeg har fx en fuldt funktionsdygtig laserprinter (ca. samme alder) til salg herinde, som jeg ikke engang kan FORÆRE væk! så den må på lossepladsen.

Det ser pt ud til at et par 6 år gamle DT990 er 300 kr. værd - for det er der en i denne tråd, der har budt :)

og jeg skrev jo også, at jeg ikke lige stod og manglede dem....


god aften!



Redigeret af pianomartin - 17-September-2019 kl. 21:40
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu