recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED55B8 - På tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED55B8 - På tilbud

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 22:41
Du er sgu noget speciel, Hother.

Det er også det jeg hælder til, Nagash. Især når brugtmarkedet er så dårligt, som det ser ud til at være. Du ved dog (formodentlig) hvordan det er, når man har taget en beslutning om at opgradere.

EDIT: Der blev rodet lidt rundt i sætningsrækkefølge der.

Redigeret af elendil - 15-September-2019 kl. 22:50
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af khede khede skrev:

Hej Alle

Er ny her, så ved ikke om det er helt forkert jeg skriver det her. Men jeg benyttede mig af det tilbud og fik en fin 65 tommer til 9999 i Bilka. 

Men da jeg kommer hjem og vil se tv, kan mit tv ikke vise mine bland selv kanaler fra yousee. Hvis jeg tager kortlæser og kort ud kan mit tv vise grundpakken, men ikke de andre. 

Når jeg så sætter kortet i tv for at få dem med, så viser den en kanal indtil man skifter rundt, derefter kan tv`et ikke finde signal mere.

Har ringet til yousee, som basalt set mener at hvis kortet virkede i det gamle som må det være det nye tv der er galt med.

Det er er da enormt irriterende og skuffende at komme hjem og ikke kunne bruge det helt.

Jeg ved mange af jer har en stor viden omkring tv, så er der nogen der kan hjælpe til hvad jeg kan forsøge og undskyld hvis jeg har smidt min besked et forkert sted

Det kan godt vise bland selv. Jeg har bland selv på mit Lg oled B7. Husk at du skal bruge netværks id 111. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Du er sgu noget speciel, Hother.

Ja, heldigvis. For ud fra det du har beskrevet, og de PM´s vi har udvekslet har jeg udledt, at mit Pana OLED ikke er et TV for dig. Ud fra det du ønsker og gerne vil fremover, er mit TV jo allerede forældet. Mit Pana OLED handler primært om billede kvalitet, og ikke så meget andet.

Ingen grund til at spilde din tid - og min tidWink


Redigeret af Hother - 16-September-2019 kl. 00:37
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Du er sgu noget speciel, Hother.

Det er også det jeg hælder til, Nagash. Især når brugtmarkedet er så dårligt, som det ser ud til at være. Du ved dog (formodentlig) hvordan det er, når man har taget en beslutning om at opgradere.

EDIT: Der blev rodet lidt rundt i sætningsrækkefølge der.
Lige præcis. Køber du et B8 55" nu til 6000, så kan du sælge det til nok 3000 hvis du er heldig, når PS5 kommer. For til den tid, så bliver den almene bruger også pludselig klar over HDMI 2.1. Det skal Microsoft og Sony nok sørge for. 
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 08:23
Du taler fornuftens stemme, Nagash. Satans! :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Du taler fornuftens stemme, Nagash. Satans! :)
Jeg kan da også tale den anden vej hvis det skal være :-D
Hvis du køber et 55" nu til 6k og kan sælge den igen om et år til 3k, så har du trods alt kun tabt 3k. Herregud, det er jo ingen herregård nu om dage. Og til den tid hvor PS5 bliver aktuel for dig, så tilbyder Sony og Panasonic også OLED med HDMI 2.1. Det vil i hvert fald undre mig meget, hvis ikke de er klar med det, på de TV de viser frem til CES til januar. 
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 09:34
Din første stemme har vist sig mest effektiv :)

Min lyst til at opgradere er jo ikke drevet af nogen form for behov. Det går faktisk meget godt med mit kuro.

Jeg ved i øvrigt ikke hvorfor jeg fik bildt mig selv ind at jeg skulle have et midlertidigt TV. C9 er jo allerede tilgængeligt, og det ville nok give mening at smide værditabet ved et midlertidigt TV i indkøbspuljen i stedet.

Vi ser hvad sorte fredag byder på.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 10:20
Og måske får du ikke brug for HDMI 2.1 de næste mange år...
Køb nu og vær glad Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 12:50
Køb ikke. Tænk på Greta :-).

Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 13:07
Haha, I er gode.

Det kan være jeg køber mig en iPhone i stedet. De har jo både OLED og Dolby Atmos.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Og måske får du ikke brug for HDMI 2.1 de næste mange år...
Køb nu og vær glad Wink
Det gør han jo så, når han vil have en PS5 ;-)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2019 kl. 08:19
Så, nu er 65C9 sat ned til 20k, og 65B9 til 14k.

Hvordan er det nu - C er sweet spot og B er discount-udgaven. Hvad er forskellene primært? Jeg forestiller mig de er svære at hive ret meget længere ned (i hvert fald B9) til sort fredag. Tror I jeg har ret?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu