recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Headphone AMP til tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Headphone AMP til tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Headphone AMP til tv
    Sendt: 18-September-2019 kl. 05:43
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Vil jeg kunne købe en af de her usb amps 

Har du et link til en?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 22:56
 USB.? Er du sikker på det vil virke, er de ikke til en PC og kræver en driver, den kan jo ikke installeres på et TV.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 22:35
jeg har et sæt b&w p7 wireless, som jeg er fint tilfreds med, men jeg ville gerne kunne bruge dem til film om aftenen.
Men lyden er håbløst ude af sync med Bluetooth, både via apple tv og bluetooth på tv’et (oled c8).

Vil jeg kunne købe en af de her usb amps og smide i tv’et og kable mine høretelefoner hertil.
Eller hvilken løsning kunne være mulig.?
Tv’et er vægmonteret og derfor kan jeg ikke komme til på bagsiden af tv’et 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu