recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - gider ikke mere nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - gider ikke mere nu

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 34>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 12:47
Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Der er ikke ret mange steder, hvor man kan vælge mellem Yousee eller Stofa. Der plejer kun at være den ene af dem.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 12:50
Det er langt over hvad en kanal koster i i den mindste bland selv hos You see. Der koster en kanal Kr. 18.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Der er ikke ret mange steder, hvor man kan vælge mellem Yousee eller Stofa. Der plejer kun at være den ene af dem.
Det må du undersøge. Jeg bor i et Stofa område og min nabo har Yousee. Så det kan sagtens lade sig gøre i mange tilfælde. Det burde kun være i sløjfeanlæg det ikke kan lade sig gøre.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er langt over hvad en kanal koster i i den mindste bland selv hos You see. Der koster en kanal Kr. 18.
Altså har du overhovedet kigget på linket? Der er priser fra 10kr for en kanal.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Der er ikke ret mange steder, hvor man kan vælge mellem Yousee eller Stofa. Der plejer kun at være den ene af dem.
Det må du undersøge. Jeg bor i et Stofa område og min nabo har Yousee. Så det kan sagtens lade sig gøre i mange tilfælde. Det burde kun være i sløjfeanlæg det ikke kan lade sig gøre.

 Er det så You See Kabel TV eller er det DSL. You See kan jo sagtens levere på DSL, selv om det er stofa der ellers leverer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Der er ikke ret mange steder, hvor man kan vælge mellem Yousee eller Stofa. Der plejer kun at være den ene af dem.
Det må du undersøge. Jeg bor i et Stofa område og min nabo har Yousee. Så det kan sagtens lade sig gøre i mange tilfælde. Det burde kun være i sløjfeanlæg det ikke kan lade sig gøre.
Det var bare en konstatering af fakta.
Jeg har parabol og der er ingen kabel-TV lige i nærheden :)
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:36

[/QUOTE]Øhh, der er ingen der tvinger nogen til at abonnere på kanalerne.
Hvis det er SÅ forfærdeligt, at de driver en forretning, så lad være med at købe deres produkter...
[/QUOTE]

Jeg har blandselv og vil gerne betale for blandselv. Men Discovery skal jo så ikke forlange de er i pakkerne. De bruger landsholdet på kanal 5 som pressionsmiddel. 8-10 kampe om året og jeg gætter på at halvdelen ligesom jeg kun ser den kanal pga de kampe. Ser aldrig kanal 5 ellers. Hvorfor laver de ikke 2 sportskanaler(fodbold) og 2 serie/film kanaler. 

Løsningen kunne jo være at yousee siger ja til 2-3 Discovery kanaler i pakkerne og resten som tilkøb. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Der er ikke ret mange steder, hvor man kan vælge mellem Yousee eller Stofa. Der plejer kun at være den ene af dem.
Det må du undersøge. Jeg bor i et Stofa område og min nabo har Yousee. Så det kan sagtens lade sig gøre i mange tilfælde. Det burde kun være i sløjfeanlæg det ikke kan lade sig gøre.

 Er det så You See Kabel TV eller er det DSL. You See kan jo sagtens levere på DSL, selv om det er stofa der ellers leverer.
Det er YS kabel TV
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Prøver lige igen. Kanal 4 er på lille pakke på Stofa. 6, 9, og eurosport er tilvalg til hhv 40, 40, og 20kr
Der er ikke ret mange steder, hvor man kan vælge mellem Yousee eller Stofa. Der plejer kun at være den ene af dem.
Det må du undersøge. Jeg bor i et Stofa område og min nabo har Yousee. Så det kan sagtens lade sig gøre i mange tilfælde. Det burde kun være i sløjfeanlæg det ikke kan lade sig gøre.
Det var bare en konstatering af fakta.
Jeg har parabol og der er ingen kabel-TV lige i nærheden :)
Hvad baserer du fakta på, når du kun kan modtage satellit TV?
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:


Løsningen kunne jo være at yousee siger ja til 2-3 Discovery kanaler i pakkerne og resten som tilkøb. 


Jeg syntes det er en fin løsning, og Discovery får lov til at være med i bland selv
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 16:14
 De pladser som DN havde er fyldt ud med andre kanaler som der er lavet aftale med, så der er kun bland selv tilbage.
På en anden note. DN er også hos Boxer, og de har IKKE faste pakker, men der vil de gerne være.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 34>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu