recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - gider ikke mere nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - gider ikke mere nu

 Besvar Besvar Side  <1234 34>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 18:54
 Det er IKKE nødvendigt med boks for at have bland selv, kort og kortlæser så er du kørende.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Edit: eneste minus pt er at de ikke har nogle tv3-kanaler.


Det er ikke et minus, men et stort plusWink

Flemming

 Kan kun give dig ret, det er de dårligste i verden, kun marginal over dem i Nordkorea.

 
Nu har 3+ nogle ret så interessante fodboldrettigheder, -  men klart, at hvis man er boldmongol, såhhh Wink
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det er IKKE nødvendigt med boks for at have bland selv, kort og kortlæser så er du kørende.
Ved godt det ikke er nødvendigt men det kræver de nu. 

Det sagde ham fra yousee jeg snakkede med i dag
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 19:11
Det kræves IKKE, kort og kortlæser er tilstrækkeligt, det er hvad der skrives fra You See.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 19:36
Forstår ikke din modstand mod boksen. Det er med afstand den bedste af sin slags herhjemme. Ser Netflix, HBO, Viaplay og har fuldpakken (fordi jeg kan li bold).Savner kun Amazon som jeg kører over Apple TV. Og ja det er sgu dyrt at ville ha det hele, men YS boks er det hele værd synes jeg.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 19:41
 Kan kun være helt enig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Forstår ikke din modstand mod boksen. Det er med afstand den bedste af sin slags herhjemme. Ser Netflix, HBO, Viaplay og har fuldpakken (fordi jeg kan li bold).Savner kun Amazon som jeg kører over Apple TV. Og ja det er sgu dyrt at ville ha det hele, men YS boks er det hele værd synes jeg.
Jeg har 2 bluray recordere og meget af det jeg optager flytter jeg over på min netværks harddisk og den mulighed mister jeg hvis de kræver at man skal have deres boks
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Forstår ikke din modstand mod boksen. Det er med afstand den bedste af sin slags herhjemme. Ser Netflix, HBO, Viaplay og har fuldpakken (fordi jeg kan li bold).Savner kun Amazon som jeg kører over Apple TV. Og ja det er sgu dyrt at ville ha det hele, men YS boks er det hele værd synes jeg.

Jeg tror udelukkende, at modstanden mod boksen kommer fra folk,der ikke har prøvet den nye.
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Forstår ikke din modstand mod boksen. Det er med afstand den bedste af sin slags herhjemme. Ser Netflix, HBO, Viaplay og har fuldpakken (fordi jeg kan li bold).Savner kun Amazon som jeg kører over Apple TV. Og ja det er sgu dyrt at ville ha det hele, men YS boks er det hele værd synes jeg.
Jeg har 2 bluray recordere og meget af det jeg optager flytter jeg over på min netværks harddisk og den mulighed mister jeg hvis de kræver at man skal have deres boks
Det er så et behov jeg har lidt svært ved at følge.Formoder det handler om tilgang til det optagede fra flere TV - i forskellige rum ? For ellers synes jeg jo,at YS boxen m arkiv og optagelser/lagrings muligheder opfylder de fleste scenarier . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Forstår ikke din modstand mod boksen. Det er med afstand den bedste af sin slags herhjemme. Ser Netflix, HBO, Viaplay og har fuldpakken (fordi jeg kan li bold).Savner kun Amazon som jeg kører over Apple TV. Og ja det er sgu dyrt at ville ha det hele, men YS boks er det hele værd synes jeg.
Jeg har 2 bluray recordere og meget af det jeg optager flytter jeg over på min netværks harddisk og den mulighed mister jeg hvis de kræver at man skal have deres boks
Det er så et behov jeg har lidt svært ved at følge.Formoder det handler om tilgang til det optagede fra flere TV - i forskellige rum ? For ellers synes jeg jo,at YS boxen m arkiv og optagelser/lagrings muligheder opfylder de fleste scenarier . . 
Jeg gemmer ting jeg ved jeg kommer til at se igen en gang og yousee boksen gemmer kun i 2 år 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 20:18
 Det me at tilgå optagelser andre steder har man jo også med 4000 boksen, da det er en Cloud Recorder, derved kan optagelser ses på de øvrige platforme Tablet/Telefon, Web TV, Medie afspillere (Shield TV/ATV, Sony/Philips TVer, Samsung og LG TVer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 20:20

 
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg gemmer ting jeg ved jeg kommer til at se igen en gang og yousee boksen gemmer kun i 2 år 
 Der gemmes i et år.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 34>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu