recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Og Discovery
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Og Discovery

 Besvar Besvar Side  123 18>
Forfatter
Besked
scleyton Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scleyton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Og Discovery
    Sendt: 19-September-2019 kl. 19:35
Hej allesammen, har netop hørt at yousee har opsagt samarbejdet med Discovery.

Er der en af jer der kan hjælpe med at finde rundt yousee tv bland selv jungle.
Mine “krav” er at jeg gerne vil se Superliga bold, landskampe, tv 3 mm. Jeg har dog Viaplay og tv2play

Men ved sgu ikke lige hvad man gør.

Håber at der er en der kan hjælpe 🙏🏻
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 19:50
Tror da at hvis du ringer til yousee så vil de da hjælpe dig

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 19:52
 Hvis kanalerne fortsætter som det er lagt ud, så skal der haves bland selv for at kunne se dem. Det fås jo med 10, 20 eller 36 kanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 20:23
viaplay, tv2play og dplay - så burde du kunne klare dig uden et yousee abo og stadig kunne se al det bold du vil. Problemet er selvfølgelig så lige kvaliteten af de streams. men ellers er det tv3/3+/3max, tv2sport,TV2 og kanal 5 som viser bold så vidt jeg husker  - problemet er nok desværre at uanset hvad, så har udbyderne sørget for at det bliver nogenlunde ligeså dyrt at se bold som hvis du betaler for en fuldpakke.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 01:25
Oprindeligt skrevet af scleyton scleyton skrev:

Hej allesammen, har netop hørt at yousee har opsagt samarbejdet med Discovery.

Er der en af jer der kan hjælpe med at finde rundt yousee tv bland selv jungle.
Mine “krav” er at jeg gerne vil se Superliga bold, landskampe, tv 3 mm. Jeg har dog Viaplay og tv2play

Men ved sgu ikke lige hvad man gør.

Håber at der er en der kan hjælpe 🙏🏻


Det er sværdt at hjælpe da ingen ved hvad de 2 bliver enige om
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 11:25
 De er i vild panik og godt med det, jeg ser 2 senarier, 1 De ryger ud, 2 Der accepteres at kanalerne fjernes fra pakkerne, og kun er i bland selv, som de er i forvejen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 <span style=": rgb254, 254, 254;">De er i vild panik og godt med det, jeg ser 2 senarier, 1 De ryger ud, 2 Der accepteres at kanalerne fjernes fra pakkerne, og kun er i bland selv, som de er i forvejen.</span>

Jeg tror mere på, at de bliver, hvor de er. Forklaringen om, at det lige skulle være Discoverys kanaler, der ikke er gode nok til at være i pakkerne virker søgt.
Jeg håber og tror, at det nok skal falde på plads. Hverken YouSee eller Discovery kan være tjent med, at de ikke kan blive enige.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 12:42
Det tvivler jeg på. De har jo indgået en aftale med TV2 m.m. om at få deres sportskanaler ind i pakkerne. Dem kan de jo ikke bare tilføje uden at skulle hæve priserne - hvis også Discovery skal blive.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Det tvivler jeg på. De har jo indgået en aftale med TV2 m.m. om at få deres sportskanaler ind i pakkerne. Dem kan de jo ikke bare tilføje uden at skulle hæve priserne - hvis også Discovery skal blive.

1. TV2 kanalerne findes i pakkerne.
2. Discovery kanalerne findes i pakkerne.

Hvad er det så du mener?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af scleyton scleyton skrev:

Hej allesammen, har netop hørt at yousee har opsagt samarbejdet med Discovery.

Er der en af jer der kan hjælpe med at finde rundt yousee tv bland selv jungle.
Mine “krav” er at jeg gerne vil se Superliga bold, landskampe, tv 3 mm. Jeg har dog Viaplay og tv2play

Men ved sgu ikke lige hvad man gør.

Håber at der er en der kan hjælpe 🙏🏻


Har du overvejet Boxer TV? I Boxers fuldpakke medfølger Viaplay, Dplay og TV2play, og der er alle de kanaler som du efterspørger.

Dvs. du kan spare abonnementerne på disse. TV2play er dog med reklamer, men for 10 kroner kan du få TV2play uden reklamer.

Boxer koster 599 kroner + 10 kr. for TV2play uden reklamer og så kan du fratrækkke Viaplay til 99 kroner og TV2play til 79 kr.

Det er 609 kroner minus 178 = 431 kroner
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:


1. TV2 kanalerne findes i pakkerne.
2. Discovery kanalerne findes i pakkerne.

Hvad er det så du mener?


Forskellen er, at man ikke automatisk har adgang til alle kanaler. Hvis både charlie og kanal 5 skal ligge i grundpakken, så vil der komme en prisstigning.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Det tvivler jeg på. De har jo indgået en aftale med TV2 m.m. om at få deres sportskanaler ind i pakkerne. Dem kan de jo ikke bare tilføje uden at skulle hæve priserne - hvis også Discovery skal blive.

1. TV2 kanalerne findes i pakkerne.
2. Discovery kanalerne findes i pakkerne.

Hvad er det så du mener?
Vi har i dag mellem-pakken.
Med den nye aftale som YouSee har lavet med TV2/Viasat betyder det at følgende kanaler kommer med i mellem-pakken :
Viasat Ultra HD (4K kanal) ind
TV 2 Fri ind
TV 2 Sport ind
TV3 MAX ind
TV3 Sport ind
Og dem tilføjer man jo ikke bare gratis. De er jo tilføjet som erstatning for Discovery :
Så hvis både de nye kanaler skal ind og Discovery blive, så kommer der prisstigning. Tror ikke de opsiger deres aftale med TV2/Viasat


Redigeret af kim.t - 20-September-2019 kl. 13:30
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu