recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Og Discovery
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Og Discovery

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 18>
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Taberne er kunder med Fuldpakken. De mister alle Discovery kanalerne.


Taberne er sgu da også kunder med grundpakken,der har haft adgang til landskampene via kanal 5. I den sammenhæng er Charlie ca lige så interessant,som at glo på en tørretumbler ! ! 

Hvorfor er det et tab at undgå årlige prisstigninger grundet sport ?
Fordi sport som udgangspunkt er eneste grundlag for abonnementet . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Taberne er kunder med Fuldpakken. De mister alle Discovery kanalerne.


Taberne er sgu da også kunder med grundpakken,der har haft adgang til landskampene via kanal 5. I den sammenhæng er Charlie ca lige så interessant,som at glo på en tørretumbler ! ! 

Hvorfor er det et tab at undgå årlige prisstigninger grundet sport ?

Fordi sport som udgangspunkt er eneste grundlag for abonnementet . . 


Hvis den eneste grund til du er Yousee kunde er at se sport, så kan jeg godt se af miste sportskanaler er en dårlig ting
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
scleyton Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scleyton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 07:23
Mange tak for de mange svar og gode ideer og inputs.
Jeg har efter at have læst frem og tilbage i denne tråd, bestemt mig for at jeg nedgradere til grundpakken og vil så have Dplay premium til 179 kr, Viaplay har jeg gratis gennem noget andet, og så tv2play til 129 kr mener jeg det er.

Så igen mange tak 🙏🏻
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 10:43
Furry_ det lyder måske lidt dramatisk.Men den tvivlsomme kvalitet på live streaming af fodbold, er hovedårsagen til,at jeg foreløbigt er blevet på kabel tv . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Furry_ det lyder måske lidt dramatisk.Men den tvivlsomme kvalitet på live streaming af fodbold, er hovedårsagen til,at jeg foreløbigt er blevet på kabel tv . .
der er da ikke dramatisk over at vælge det produkt man syntes er bedst
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Furry_ det lyder måske lidt dramatisk.Men den tvivlsomme kvalitet på live streaming af fodbold, er hovedårsagen til,at jeg foreløbigt er blevet på kabel tv . .

Det er også af samme grund jeg beholder Yousee. Streaming er vel generelt 20 - 30 sekunder efter og det er ikke særlig sjovt at høre fra naboen, at der er scoret. BBC kører nogen forsøg i øjeblikket med streaming og det skulle bringe tiden noget ned.

Og jeg håber også Yousee står fast og lader Discovery svede.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Furry_ det lyder måske lidt dramatisk.Men den tvivlsomme kvalitet på live streaming af fodbold, er hovedårsagen til,at jeg foreløbigt er blevet på kabel tv . .

Det er også af samme grund jeg beholder Yousee. Streaming er vel generelt 20 - 30 sekunder efter og det er ikke særlig sjovt at høre fra naboen, at der er scoret. BBC kører nogen forsøg i øjeblikket med streaming og det skulle bringe tiden noget ned.

Og jeg håber også Yousee står fast og lader Discovery svede.
YouSee står fast? På hvad? YouSee har alene meldt ud, at Discovery skal smides ud af pakkerne og der kun er plads i VælgSelv.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Furry_ det lyder måske lidt dramatisk.Men den tvivlsomme kvalitet på live streaming af fodbold, er hovedårsagen til,at jeg foreløbigt er blevet på kabel tv . .

Det er også af samme grund jeg beholder Yousee. Streaming er vel generelt 20 - 30 sekunder efter og det er ikke særlig sjovt at høre fra naboen, at der er scoret. BBC kører nogen forsøg i øjeblikket med streaming og det skulle bringe tiden noget ned.

Og jeg håber også Yousee står fast og lader Discovery svede.
Hvorfor skal de svede? Du kender måske en grund, som ikke er officiel?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Og du mener det kan gøres uden omkostninger?


Kortlæser + kort koster én gang. Ligesom da man skulle udskifte det gamle fjernsyn.
Du bliver ved med en underlig sammenligning. Da man gik fra de analoge til de digitale kanaler, så var det en ændring, som berørte alle uanset hvilke pakker man havde. Man fjernede ikke kanaler. Her skal TV’et ikke skiftes, da kanalerne fjernes fra pakkerne og flyttet over i BlandSelv, hvilket jo ikke engang er sikkert. Alt for mange taler om en prisstigning på Discoverys kabaler, men YouSee har ikke talt om prisen, men en valgfrihed for kunderne. En noget søgt forklaring. Jeg kender mange, der bestemt ikke vil undvære Eurosport kanalerne.


Yousee fjerner ikke noget*, hvis man blot laver en teknisk ændring. Og det er vel problemet. Folk er bange for det, de ikke kender. Folk var i sin tid også bange for den digitale tv-tid.

* De laver en lille ændring i grundpakken, men det er så en anden snak.


Redigeret af bubbleboy - 22-September-2019 kl. 14:55
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Og du mener det kan gøres uden omkostninger?


Kortlæser + kort koster én gang. Ligesom da man skulle udskifte det gamle fjernsyn.
Du bliver ved med en underlig sammenligning. Da man gik fra de analoge til de digitale kanaler, så var det en ændring, som berørte alle uanset hvilke pakker man havde. Man fjernede ikke kanaler. Her skal TV’et ikke skiftes, da kanalerne fjernes fra pakkerne og flyttet over i BlandSelv, hvilket jo ikke engang er sikkert. Alt for mange taler om en prisstigning på Discoverys kabaler, men YouSee har ikke talt om prisen, men en valgfrihed for kunderne. En noget søgt forklaring. Jeg kender mange, der bestemt ikke vil undvære Eurosport kanalerne.


Yousee fjerner ikke noget, hvis man blot laver en teknisk ændring. Og det er vel problemet. Folk er bange for det, de ikke kender. Folk var i sin tid også bange for den digitale tv-tid.
Det er igen en underlig sammenligning. Det har jo intet med en teknisk omlægning. Da vi gik over til digitale kanaler,bvar det rent teknik. Den forestående ændring har ikke noget ned teknik at gøre. Her er tale om fjernelse af populære kanaler.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Det er igen en underlig sammenligning. Det har jo intet med en teknisk omlægning. Da vi gik over til digitale kanaler,bvar det rent teknik. Den forestående ændring har ikke noget ned teknik at gøre. Her er tale om fjernelse af populære kanaler.


Kodet vs. ukodet handler om teknik.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Og du mener det kan gøres uden omkostninger?


Kortlæser + kort koster én gang. Ligesom da man skulle udskifte det gamle fjernsyn.

Du bliver ved med en underlig sammenligning. Da man gik fra de analoge til de digitale kanaler, så var det en ændring, som berørte alle uanset hvilke pakker man havde. Man fjernede ikke kanaler. Her skal TV’et ikke skiftes, da kanalerne fjernes fra pakkerne og flyttet over i BlandSelv, hvilket jo ikke engang er sikkert. Alt for mange taler om en prisstigning på Discoverys kabaler, men YouSee har ikke talt om prisen, men en valgfrihed for kunderne. En noget søgt forklaring. Jeg kender mange, der bestemt ikke vil undvære Eurosport kanalerne.


Yousee fjerner ikke noget*hvis man blot laver en teknisk ændring. Og det er vel problemet. Folk er bange for det, de ikke kender. Folk var i sin tid også bange for den digitale tv-tid.

* De laver en lille ændring i grundpakken, men det er så en anden snak.




Jeg tror Discovery er uenig i af
“ Yousee fjerner ikke noget”

Og så undrer jeg mig over hvordan du kan sammenligne skifter fra Analog til Digital, med ændring i kanalpakken ?

Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu