recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Og Discovery
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Og Discovery

 Besvar Besvar Side  <1 161718
Forfatter
Besked
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Mabli Mabli skrev:

Yousee har fyldt pakkerne op med dyre kanaler fra NENT og TV2. Så tror nu at den er lukket. Kan ikke se Discovery acceptere kun at være i bland selv, mens NENT og TV2 får alle pengene fra pakkerne.
Kanalerne er åbenbart lidt billigere end dem fra DN, da der ikke er kommet en prisforhøjelse. I hvert fald for 2020, kan på ingen måde vide om den blot for et ekstra hak på i 2021 for at 'indhente det forsømte'.

Ja, den er lukket, DN kommer ikke i de faste pakker. Sker det vil jeg blive meget forbavset.

Tilgengæld kan jeg godt se DN kommer i bland selv selvom det ser håbløst ud nu. Jeg kan ikke se DN har en fordel ved ikke at være i bland selv i en eller anden form, ud over at bruge det som afpresning og/eller fordi de heller vil have folk over i dplay (og håber kunderne er med på den).

Jeg kommer næppe på dplay, mit internet er ikke hurtigt nok og jeg ønsker ikke også lige at skulle betale 200+kr mere om måneden for hurtigere internet plus 179kr for dplay, så DN mister i hvert fald mig som seer og jeg tror ikke jeg er alene.

En anden ting... Ville dplay kunne klare at overtage alle de seere som hos YS mister deres fodboldt, efter deres egen mening er det i hvert fald rigtig mange seere?

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 17:29
Det med fodbold er lidt kringlet. Tror de fleste har et problem med at miste Landskampene.Men taber DK feks til Schweiz, så er interessen for Landsholdet devalueret voldsomt helt hen til VM kval. tar fart . .EM bliver så vidt jeg ved dækket af DR, og sikkert også af flere nationale kanaler i grundpakken. . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Det med fodbold er lidt kringlet. Tror de fleste har et problem med at miste Landskampene.

Det er ved at være mange år siden vi “mistede” landskampene.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Det med fodbold er lidt kringlet. Tror de fleste har et problem med at miste Landskampene.

Det er ved at være mange år siden vi “mistede” landskampene.


Klaus
Nu var det med udgangspunkt i YouSee kunder,som jo indtil nu har haft Landskampene i grundpakken.
For mig personligt har grundpakken- med tilkøb af 3+ som enkeltkanal i vinterhalvåret -  stort set dækket mit fodboldbehov.
Nogen der ved hvor lang tid Discovery har rettighederne til landskampene ? 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Og blandt vinderne er også de kunder hos YouSee, der IKKE ønsker Discoverys kanaler i programpakkerne.
Vil ikke mene de vinder. 
De får skiftet nogle dyre kanaler ud med nogle billigere og skal betale det samme. 
Så med mindre man virkelig er glad for de nye kanaler, så vil jeg ikke kalde det at vinde. 
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Og blandt vinderne er også de kunder hos YouSee, der IKKE ønsker Discoverys kanaler i programpakkerne.

Vil ikke mene de vinder. 
De får skiftet nogle dyre kanaler ud med nogle billigere og skal betale det samme. 
Så med mindre man virkelig er glad for de nye kanaler, så vil jeg ikke kalde det at vinde. 

Man slipper for prisstigninger, det er altid en god ting 👍
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Nu var det med udgangspunkt i YouSee kunder,som jo indtil nu har haft Landskampene i grundpakken.


Det er jeg klar over. Jeg kan også se en masse andre "tude" i medierne over at de nu mister landsholdsfodbolden og at det nu er besværligt at se det.

Sig tak til DN for det......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 07:32
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Og blandt vinderne er også de kunder hos YouSee, der IKKE ønsker Discoverys kanaler i programpakkerne.

Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

De får skiftet nogle dyre kanaler ud med nogle billigere og skal betale det samme.

Billigere? Der er to film-pakker, som du normalt skal betale i omegnen af 200,- pr. måned for - stykket. Tvivler på, at Discoverys kanaler koster 350,- om måneden. Det vil jeg da kalde en "vinder" - i hvert fald økonomisk set...

Redigeret af HeartWare - 02-Oktober-2019 kl. 07:34
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 07:33
Fejl...

Redigeret af HeartWare - 02-Oktober-2019 kl. 07:33
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 161718
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu