recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Og Discovery
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Og Discovery

 Besvar Besvar Side  <1 89101112 18>
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:


Jeg tror Discovery er uenig i af
“ Yousee fjerner ikke noget”

Og så undrer jeg mig over hvordan du kan sammenligne skifter fra Analog til Digital, med ændring i kanalpakken ?



Yousee omlægger til kodet fjernsyn. Hvis folk ønsker at fortsætte med Discoverys kanaler, så skal de bare følge med. Ligesom folk var nødt til at følge med, da de gik fra analog til digital.


Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:


Jeg tror Discovery er uenig i af
“ Yousee fjerner ikke noget”

Og så undrer jeg mig over hvordan du kan sammenligne skifter fra Analog til Digital, med ændring i kanalpakken ?



Yousee omlægger til kodet fjernsyn. Hvis folk ønsker at fortsætte med Discoverys kanaler, så skal de bare følge med. Ligesom folk var nødt til at følge med, da de gik fra analog til digital.


YouSee omlægger alen Discoverys kabaler. Da man gik over til digitale kanaler, var det alle kabaler. Beslutningen om at fjerne Discovery fra pakkerne er en politisk beslutning, der ikke har noget med teknik at gøre. At man så skal bruge “teknik” for måske at kunne se Discoverys kanaler er helt anden sag. Jeg synes, at YouSee mangler at gi’ os en begrundelse, som kunderne kan forstå. Ikke mindst de kunder, der gerne vil se sport. Man mangler også en garanti for, at kanalerne kan komme med i BlandSelv.
YouSee burde ha’ aftalerne på plads inden udmeldingen. Det ville være rettidig omhu.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 15:38
Du skal se det som en begyndelse. Om nogle år vil alle kanaler være kodet.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Du skal se det som en begyndelse. Om nogle år vil alle kanaler være kodet.
Det er jo bare en tro. Det kan sagtens være, det bliver sådan, men der går nogle år, inden det bliver aktuelt. Det forklare ikke, hvorfor YouSee pludselig ikke kan ha’ Discovery i pakkerne. Jeg mangler en proff. forklaring fra YouSee.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:00
Nu er du så i afdelingen for business-beslutninger. Hvis vi bliver ved det tekniske, så skal kunderne bare følge med udviklingen, så kan de fortsætte som før.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Nu er du så i afdelingen for business-beslutninger. Hvis vi bliver ved det tekniske, så skal kunderne bare følge med udviklingen, så kan de fortsætte som før.
Du mener måske ikke, at YouSee har truffet beslutningen som forretning, men alene for kundernes skyld?
Jeg tænker på alle dem, der skal til at foretage investeringer uden en rimelig forklaring.
Nej, det gælder ikke mig selv. Jeg har fire bokse fra YouSee.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:13
Jeg forholder mig ikke til hvilke kanaler de rykker rundt med, som du gerne vil ind på. Den del er forretningsstrategi. Jeg forholder mig til det tekniske... Ryk over på kodet fjersyn og der er adgang til alle kanaler efter eget valg.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:24
Det vil gvie 2 fluer med et smæk, da det så vil give mere kapacitet til at forbedre kvaliteten, og til mere streaming og en bedre kvalitet der ligeledes.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Jeg forholder mig ikke til hvilke kanaler de rykker rundt med, som du gerne vil ind på. Den del er forretningsstrategi. Jeg forholder mig til det tekniske... Ryk over på kodet fjersyn og der er adgang til alle kanaler efter eget valg.
Det er helt utroligt. Du ved mere end YouSee. Der er ingen aftale med YouSee om levering af Discoverys kanaler. Det skulle du også forholde dig til - teknik eller ej.
Slut fra mig.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:


Jeg tror Discovery er uenig i af
“ Yousee fjerner ikke noget”

Og så undrer jeg mig over hvordan du kan sammenligne skifter fra Analog til Digital, med ændring i kanalpakken ?



Yousee omlægger til kodet fjernsyn. Hvis folk ønsker at fortsætte med Discoverys kanaler, så skal de bare følge med. Ligesom folk var nødt til at følge med, da de gik fra analog til digital.



Hvis Yousee skiftede til kodet tv, så ville det være ukodet i dag, og kodet imorgen, der sidder allerede Yousee kort i mit tv så jeg ville ikke mærke noget

Men det er ikke det Yousee gør, de ændrer på indholdet at pakkerne, så hvis jeg vil se Kanal 5 idag, så kan jeg det, hvis jeg vil set se det i morgen kan jeg ikke, altså vil jeg mærke noget ved den ændring Yousee laver
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Det er helt utroligt. Du ved mere end YouSee. Der er ingen aftale med YouSee om levering af Discoverys kanaler. Det skulle du også forholde dig til - teknik eller ej.
Slut fra mig.


Du har misforstået hele debatten. Det handler ikke om hvad Discovery gør. Vi taler om Yousees tekniske ændring i deres kabelnet. At Discovery bliver vrede over det, handler om noget helt andet.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:


Jeg tror Discovery er uenig i af
“ Yousee fjerner ikke noget”

Og så undrer jeg mig over hvordan du kan sammenligne skifter fra Analog til Digital, med ændring i kanalpakken ?



Yousee omlægger til kodet fjernsyn. Hvis folk ønsker at fortsætte med Discoverys kanaler, så skal de bare følge med. Ligesom folk var nødt til at følge med, da de gik fra analog til digital.



Hvis Yousee skiftede til kodet tv, så ville det være ukodet i dag, og kodet imorgen, der sidder allerede Yousee kort i mit tv så jeg ville ikke mærke noget

Men det er ikke det Yousee gør, de ændrer på indholdet at pakkerne, så hvis jeg vil se Kanal 5 idag, så kan jeg det, hvis jeg vil set se det i morgen kan jeg ikke, altså vil jeg mærke noget ved den ændring Yousee laver


Det handler om, at folk blot skal omstille sig til kodet fjernsyn. Så kan de fortsætte med deres kanaler. At kanal 5 udgår af grundpakken handler om demokrati.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu