recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Og Discovery
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Og Discovery

 Besvar Besvar Side  <1234 18>
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:40
Det virker som om, at ikke alle ved, at der findes tre TV pakker:
Grundpakken
Mellempakken
Fuldpakken.
I de pakker ligger både TV2 Sport og Discoverys kanaler.
Mig bekendt var der ingen, der var utilfredse med det. Ønskede man andre kanaler kunne man vælge BlandSelv.
Ændringen er, at YouSee smider Discoverys kanaler ud af pakkerne. Hvad grunden er, kan jeg ikke vide, men det kunne være noget med penge. Det er set før og plejer at blive løst.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Det tvivler jeg på. De har jo indgået en aftale med TV2 m.m. om at få deres sportskanaler ind i pakkerne. Dem kan de jo ikke bare tilføje uden at skulle hæve priserne - hvis også Discovery skal blive.

1. TV2 kanalerne findes i pakkerne.
2. Discovery kanalerne findes i pakkerne.

Hvad er det så du mener?


Discovery-kanalerne er ikke i pakkerne efter nytår - og YouSee kan jo ikke tage dem med igen uden prisstigninger (og erder plads?), da erstatningskanaler er udmeldt.

Redigeret af lunddal - 20-September-2019 kl. 14:01
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Det virker som om, at ikke alle ved, at der findes tre TV pakker:
Grundpakken
Mellempakken
Fuldpakken.
I de pakker ligger både TV2 Sport og Discoverys kanaler.
Mig bekendt var der ingen, der var utilfredse med det. Ønskede man andre kanaler kunne man vælge BlandSelv.
Ændringen er, at YouSee smider Discoverys kanaler ud af pakkerne. Hvad grunden er, kan jeg ikke vide, men det kunne være noget med penge. Det er set før og plejer at blive løst.


Velkommen til debatten. Jeg tror, at du skal læse diverse tråde igennem, for alle er vist med på det, du mener vi ikke ved.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Det virker som om, at ikke alle ved, at der findes tre TV pakker:
Grundpakken
Mellempakken
Fuldpakken.
I de pakker ligger både TV2 Sport og Discoverys kanaler.
Mig bekendt var der ingen, der var utilfredse med det. Ønskede man andre kanaler kunne man vælge BlandSelv.
Ændringen er, at YouSee smider Discoverys kanaler ud af pakkerne. Hvad grunden er, kan jeg ikke vide, men det kunne være noget med penge. Det er set før og plejer at blive løst.


Velkommen til debatten. Jeg tror, at du skal læse diverse tråde igennem, for alle er vist med på det, du mener vi ikke ved.

Tak skal du ha*.
Ud over flytning af nogle kanaler til Grundpakken og Mellempakken er de næsten eneste nye kanaler tilføjet i Fuldpakken:
Nyt i Fuldpakken
Her tilføjer vi kanalerne C More Stars, C More First, C More Hits, C More Series, Viasat Film Premiere, Viasat Film Action, Viasat Film Family og Viasat Film Hits samt Viasat Ultra HD. Viasat Ultra HD kan ses af alle, der har et tv eller udstyr med mulighed for Ultra HD.

Jeg har nok den "fejl" at jeg gerne vil beholde kanalerne med sport. Tror i øvrigt ikke jeg er alene med det ønske.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Ud over flytning af nogle kanaler til Grundpakken og Mellempakken er de næsten eneste nye kanaler tilføjet i Fuldpakken:


Der er ikke tale om en flytning. De kanaler erstatter jo eksisterende kanaler fra Discovery.

TV 2 Charlie bliver ikke en ekstra kanal i grundpakken - den erstatter Kanal 5.

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Nyt i Fuldpakken
Her tilføjer vi kanalerne C More Stars, C More First, C More Hits, C More Series, Viasat Film Premiere, Viasat Film Action, Viasat Film Family og Viasat Film Hits samt Viasat Ultra HD. Viasat Ultra HD kan ses af alle, der har et tv eller udstyr med mulighed for Ultra HD.


"Her tilføjer vi kanalerne". Jojo, men de fjerner også en del.

Redigeret af lunddal - 20-September-2019 kl. 15:05
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 16:21
 Der er skrevet følgende på FB af en You See medarbejder.

CITAT.
Vi har haft et langt og godt samarbejde Discovery Networks, som vi håber fortsætter mange år endnu. Derfor er vi også ærgerlige over, at det er kommet til at fremstå som om, vi ikke ønsker at forhandle en aftale på plads med Discovery Networks. Det vil vi meget gerne. Vores dør er åben til at fortsætte forhandlingerne omkring en løsning, hvor Discovery Networks kanaler fortsat er tilgængelige for alle YouSee´s kunder i Bland Selv. Men der er én ting, der ikke er til forhandling. Og det er vores kunders valgfrihed.



Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 16:26
Det er et citat fra YouSee's direktør, som allerede var fremme i går...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 16:26
"Men der er én ting, der ikke er til forhandling. Og det er vores kunders valgfrihed."

Medmindre man hedder Viasat eller TV 2

Det er det samme, de har sagt alle dagene, og det lyder meget hult, når de så tvangsstopper andre kanaler ned i pakkerne i stedet.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 16:31
Ja, men Yousee har jo forhandlet alle Discovery programpladser i fuldpakken væk til TV2 og NENT i de indgået partnerskaber, og de har allerede varskoet kunderne ændringen til at ske pr. 1. januar

Så nu er der ikke plads til Discovery kanalere længere 

Og Discovery sige jo igen og igen alle steder, ingen plads i Yousee pakkerne, ingen samrbejde længere.
Dvs. de vil ikke nøjes med at være en bland selv kanal.

Så umiddelbart ser det ud til, at Discovery forsvinder

Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 <span style=": rgb254, 254, 254;">De er i vild panik og godt med det, jeg ser 2 senarier, 1 De ryger ud, 2 Der accepteres at kanalerne fjernes fra pakkerne, og kun er i bland selv, som de er i forvejen.</span>

Jeg tror mere på, at de bliver, hvor de er. Forklaringen om, at det lige skulle være Discoverys kanaler, der ikke er gode nok til at være i pakkerne virker søgt.
Jeg håber og tror, at det nok skal falde på plads. Hverken YouSee eller Discovery kan være tjent med, at de ikke kan blive enige.

Det er pris, pris, pris der afgør det. Man kan ikke tilbyde disco kanaler i pakkerne hvis der så ikke er noget tilbage at betale for de andre kanaler med. Er de for dyre, må de over på bland selv eller udgå. Tror bestemt gerne Yousee vil have dem, ellers har de jo ikke noget at sælge, men hvis ikke det hænger sammen økonomisk så bliver det som det gør.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 <span style=": rgb254, 254, 254;">De er i vild panik og godt med det, jeg ser 2 senarier, 1 De ryger ud, 2 Der accepteres at kanalerne fjernes fra pakkerne, og kun er i bland selv, som de er i forvejen.</span>

Jeg tror mere på, at de bliver, hvor de er. Forklaringen om, at det lige skulle være Discoverys kanaler, der ikke er gode nok til at være i pakkerne virker søgt.
Jeg håber og tror, at det nok skal falde på plads. Hverken YouSee eller Discovery kan være tjent med, at de ikke kan blive enige.

Det er pris, pris, pris der afgør det. Man kan ikke tilbyde disco kanaler i pakkerne hvis der så ikke er noget tilbage at betale for de andre kanaler med. Er de for dyre, må de over på bland selv eller udgå. Tror bestemt gerne Yousee vil have dem, ellers har de jo ikke noget at sælge, men hvis ikke det hænger sammen økonomisk så bliver det som det gør.


Yousee skal vel betale det samme til discovery, hvad enten de ligger i fuldpakken eller kun som bland selv
og d har sagt inde på FB, at de under ingen omstændigheder kan tilkøbes enkeltvis fra den 1. januar
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 <span style=": rgb254, 254, 254;">De er i vild panik og godt med det, jeg ser 2 senarier, 1 De ryger ud, 2 Der accepteres at kanalerne fjernes fra pakkerne, og kun er i bland selv, som de er i forvejen.</span>

Jeg tror mere på, at de bliver, hvor de er. Forklaringen om, at det lige skulle være Discoverys kanaler, der ikke er gode nok til at være i pakkerne virker søgt.
Jeg håber og tror, at det nok skal falde på plads. Hverken YouSee eller Discovery kan være tjent med, at de ikke kan blive enige.

Det er pris, pris, pris der afgør det. Man kan ikke tilbyde disco kanaler i pakkerne hvis der så ikke er noget tilbage at betale for de andre kanaler med. Er de for dyre, må de over på bland selv eller udgå. Tror bestemt gerne Yousee vil have dem, ellers har de jo ikke noget at sælge, men hvis ikke det hænger sammen økonomisk så bliver det som det gør.


Yousee skal vel betale det samme til discovery, hvad enten de ligger i fuldpakken eller kun som bland selv
og d har sagt inde på FB, at de under ingen omstændigheder kan tilkøbes enkeltvis fra den 1. januar

Det har jeg ikke nogen konkret viden om, men jeg vil da gætte på at disco kan gøre det billigere pr husstand, hvis yousee til gengæld tilbyder dem plads i pakkerne. Hvis D slet ikke vil være med til bland selv er det nok bare en taktik til at tvinge Y til at have dem i pakkerne.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu