recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Og Discovery
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Og Discovery

 Besvar Besvar Side  <1 45678 18>
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1030
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

frank. dererikkenogetderheddertekniske mulige, fristen er overskredet

Ingeni danmark kan påtvinges nogen tv pakker, vedtaget i folketinget


I har ret, tjekkede lige op på det. Det er da godt nyt 🙂

Frank
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:15
men så må der være steder hvor de bryder loven g det er disse steder, beboere ikke kan få bland selv
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Hvis kanalerne fortsætter som det er lagt ud, så skal der haves bland selv for at kunne se dem. Det fås jo med 10, 20 eller 36 kanaler.

Ja HVIS det fortsætter, så er det atter prisstigninger til os som ser Sport.
Nu har jeg kunne klare mig med "Bland Selv 10", men forsvinder
6'eren, Kanal 5, Canal 9 fra Grundpakken, så skal jeg betale for "Bland Selv 20"
og det giver mig en prisstigning.
//Guldhammer
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:25
Men tænk så, hvad discoverykommer til at sætte prisen op for de resterende distributører, når de mister alle uousees kunder
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Ja HVIS det fortsætter, så er det atter prisstigninger til os som ser Sport.
Nu har jeg kunne klare mig med "Bland Selv 10", men forsvinder
6'eren, Kanal 5, Canal 9 fra Grundpakken, så skal jeg betale for "Bland Selv 20"
og det giver mig en prisstigning.


Det er kun kanal 5, som ligger i grundpakken. Dvs. du mister kun én kanal (hvis du ikke ser tv 2 charlie).
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:39
50% af denne debat handler om myter. Den resterende del handler om misforståelser.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Ja HVIS det fortsætter, så er det atter prisstigninger til os som ser Sport.
Nu har jeg kunne klare mig med "Bland Selv 10", men forsvinder
6'eren, Kanal 5, Canal 9 fra Grundpakken, så skal jeg betale for "Bland Selv 20"
og det giver mig en prisstigning.


Det er kun kanal 5, som ligger i grundpakken. Dvs. du mister kun én kanal (hvis du ikke ser tv 2 charlie).
Kanal 5 er så også lige den der sender landskampene.Nogen der ved hvor længe de har rettighederne ? 

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Kanal 5 er så også lige den der sender landskampene.Nogen der ved hvor længe de har rettighederne ? 



I guldhammers tilfælde mister han en kanal, ikke en bestemt kanal. Han kan frit vælge mellem 10 kanaler. Hvis han ser charlie, mister han intet, da de så blot bytter plads.


Redigeret af bubbleboy - 21-September-2019 kl. 15:05
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 15:08
Taberne er kunder med Fuldpakken. De mister alle Discovery kanalerne.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Taberne er kunder med Fuldpakken. De mister alle Discovery kanalerne.


Det er jo misforståelsen. De skal blot gå fra den faste fuldpakke til bland selv, så mister de ingenting (jeg antager, at Discovery falder til ro).
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Taberne er kunder med Fuldpakken. De mister alle Discovery kanalerne.


Det er jo misforståelsen. De skal blot gå fra den faste fuldpakke til bland selv, så mister de ingenting (jeg antager, at Discovery falder til ro).
Det er ingen misforståelse. Du selv skriver skal de skifte til BlandSelv. Det betyder en boks eller en kortlæser i TV’et.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2019 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Taberne er kunder med Fuldpakken. De mister alle Discovery kanalerne.


Det er jo misforståelsen. De skal blot gå fra den faste fuldpakke til bland selv, så mister de ingenting (jeg antager, at Discovery falder til ro).


Discovery falde til ro ?

Det tror jeg ikke, jeg går ud fra, at de holder fast ved deres beslutning, koste hvad det vil, og straffer Yousee på denne måde
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu