|
Solgt |
Besvar |
Forfatter | |
friediger
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-September-2019 kl. 11:33 |
vi er i gang med at omgøre vores kælderrum til soveværelse, hvorfor vores ‘hjemmebio’ må lade livet. Det har primært været brugt til Ps4 for børnene de sidste år.
Delene er: Projektor: Theme Scene Optoma HD70 720p 1560 timer på pæren Lærred: fastrammelærred ca 77”, ikke super kvalitet men har fungeret fint til mit behov. Inkl 10 m hdmi kabel Højtalere og receiver er nu solgt. Projektor og lærred sælges for 800kr
Redigeret af friediger - 14-Oktober-2019 kl. 19:09 |
|
friediger
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
|
har sat den til salg på DBA nu for 3500kr :)
|
|
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil du sælge forstærker for sig?
|
|
friediger
Funktioner
Tak(0)
|
vil helst sælge samlet eller i hvert fald på nogenlunde samme tid, da det skal finansiere køb af TV-løsning i stedet og jeg skal bruge setup indtil da:)
|
|
friediger
Funktioner
Tak(0)
|
højtalere, sub og receiver reserveret til på søndag.
Hvis nogen er interesseret i projektor og lærred kan jeg give en skarp pris
|
|
friediger
Funktioner
Tak(0)
|
receiver og højtalere solgt
Projektor og lærred sælges for 800 kr :)
|
|
friediger
Funktioner
Tak(0)
|
solgt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |