recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mini digital amp til tv + højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mini digital amp til tv + højttalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mini digital amp til tv + højttalere
    Sendt: 04-Oktober-2019 kl. 17:16
Hey alle

Ikke ligefrem HiFi, men alligevel.
Jeg har nogle udmærkede B&W højttalere som jeg gerne ville sætte til mit tv, og tænker at der må da findes en relativt billig og kompakt digital forstærker til at drive disse, som et alternativ til de indbyggede dåser i fladskærmen.

Men jeg har svært ved at finde noget der er egnet, der er mange underlige produkter på Amazon, men kan nogen anbefale en lille digi-forstærker? Helst i omegnen af en plov rent prismæssigt..
Til top
Nico89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nico89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2019 kl. 22:35
Jeg har selv en lepy lp-2020a der driver et par dali lektor 1 på kontoret med en chromecast audio. Det gør den meget overraskende godt! Har kørt i over 2 år med den. 
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 22:52
Hvis ikke du har fundet noget kig på f.eks audiophonics 

Husk der kommer fragt oven i og undersøg om det er med eller uden strømforsyning

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2019 kl. 15:45
Tak for svarene - jeg kigger på det :)
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2019 kl. 15:48
Har selv et par mini class d (ultra kompakt) forstærker til salg hvis det er

Redigeret af gasolin - 27-November-2019 kl. 16:06
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu