recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lys blinker når glattejern er tændt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lys blinker når glattejern er tændt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lys blinker når glattejern er tændt
    Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 13:03
når kæresten glatte går, blinker lyset. I starten tænkte jeg det bare var det gamle "faldefærdige" hus vi bor i. Men nu har vi været på to hoteller hvor det samme sker.

Forhandler siger det er ok.
Hvad tænker i?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 13:20
Hej , hvis du er glad for konen ville jeg købe et nyt til hende
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 13:22
Synes nu også at det lyder lidt farligt.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 14:12
Min kone bruger også glattejern - eller det vil sige det gjorde hun. For den ene dag stod hun og ordnede hår, hvor der så lød et brag. HFI'en slog heldigvis fra, men det var tydeligt, at glattejernet var årsagen til at strømmen gik. Så nu lever hun fint med lidt krøller i håret, og jeg slipper for at se det glattejern, ligge og varme unødigt op Wink 

Redigeret af Claus P - 05-Oktober-2019 kl. 14:12
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 20:40
Det er vel fordi, det trækker tæt på de ca. 2200 watt, der er til rådighed, på et normalt eludtag, så det kan være et problem, hvis andre ting er tilsluttet samme udtag på samme tidspunkt...

Redigeret af Supergris - 05-Oktober-2019 kl. 20:41
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2019 kl. 14:11
kan se den er opgivet til 47 watt...

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2019 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

kan se den er opgivet til 47 watt...


Det kan ikke passe. Se her hos Philips, hvor de er opgivet til 2300, 2200 og 1600 W


Venlig hilsen
KB
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2019 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

kan se den er opgivet til 47 watt...


Det kan ikke passe. Se her hos Philips, hvor de er opgivet til 2300, 2200 og 1600 W



Hh simonsen go fashion mini. På den står der 45 watt.
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 03:11
En indisk veninde fortalte mig at hun plejede at glatte sit hår med et strygejern og at hun foretrækker denne metode, fremfor et glattejern, men det er nemmere at have et glattejern med sig på rejser (og hun rejser meget).

Jeg tænkte derfor at der måtte være en video på youtube som viste hvordan og minsandten:
How to straighten your hair perfectly with a cloth iron
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Hh simonsen go fashion mini. På den står der 45 watt.
Lyder meget forkert (ikke at det står på den) - men en ting er helt sikkert, hvis den kun skal bruge 45 watt så er der noget helt galt hvis lyset blinker!!!
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 15:16
Er der noget regulering på glattejernet? Jeg har oplevet at en varmepistol og en støvsuger, får lyset til at blinke når der reguleres ned,  fulmen vedd power er der ikke noget.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Er der noget regulering på glattejernet? Jeg har oplevet at en varmepistol og en støvsuger, får lyset til at blinke når der reguleres ned,  fulmen vedd power er der ikke noget.

Har lige prøvet jernet i hånden selv. På de to øverste niveauer blinker lyset. På de øvrige synes jeg ikke at kunne se noget.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu