recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - spørgmål til plasma ejere...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketspørgmål til plasma ejere...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2004 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

 



Jeg er ikke helt enig med dig her, du kunne f.eks. få en Medion 42" Plasma til 16.999 - Hvilket ikke er et dårligt mærke. Det gælder bare om at være tålmodig, og se sig omkring efter nogen gode tilbud....


http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK31982

[/QUOTE] Medion's skærme er nok fint til en del brugere, men hvis en kunde har set dem ved siden af en mærkevare model, så vælger de tit den lidt dyrere model, ene og alene pågrund af billedet. Og du kan ikke udvikle en plasma til så få penge som er fuldt på højde med Pioneer, Panasonic, Sony, JVC, de større Philips etc. Det er en dyr teknologi og idag er man i en 6. generations plasma, og det koster.[/QUOTE]

Hørt, hørt.. *klap klap* liiiige hvad jeg skulle til at skrive. Medionen til 17K er ikke et "godt" plasma TV, og at sige Medion er et "godt" mærke er en faaaaarlig én at komme med.
Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2004 kl. 23:20

En god idé er jo, at tage en DVD-film (hvor man véd at der er særlige detaljer i) med til en forhandler som har forskellige modeller hængende over/ved siden af hinanden og så sammenligne. Jeg har selv haft "Toy Story" med og i en scene ser man en stjerne himmel...ihvertfald på nogle af skærmene. Der er stor forskel på, hvor mange stjerne man kunne se og så er det mest naturlige - såfremt pengepungen kan holde til det - at vælge den med det bedste billede!(?). Denne forhandler havde tre skærme (desværre ikke Pioneer's); LG, Medion og Philips. Philips'en "vandt" i stor stil.

/Martin

We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu