recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat forum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Debat forum

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Debat forum
    Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 16:23
Er det ikke ved at være på tide, at Recorder.dk overvejer debat teknologien. Nedenstående er et eksempel på, at svar på svar opbygningen gør det ret uoverskueligt. 90% af indholdet er gentagelser.

PS. Jeg har ikke noget forslag til, hvordan det burde være - jeg ved bare at jeg løber sur i det.
Oprindeligt skrevet af GeekyDayDreamer GeekyDayDreamer skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af GeekyDayDreamer GeekyDayDreamer skrev:

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:


Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

og det er langtfra utænkeligt at man snart kan streame almindeligt tv i en bitrate på 8 Mbit/s og endda måske højere end det.

Sikkert - men kan de streame 400 kanaler i 8 Mbit samtidigt? Hvis ikke, så leverer de stadig ikke det samme som YouSee pt. gør.

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Deres Coax netværk er ikke unik, og kan ikke noget man ikke kan gøre via internettet.

Ikke andet end at levere 400 kanaler i 8 Mbit kvalitet samtidigt.

(Igen: Det nøjagtige antal kanaler og båndbredde pr. kanal er ikke det vigtige i denne sammenligning. Faktum er, at DVB-C leverer meget større datamængde end du kan levere over en standard internet forbindelse, som normale mennesker kan forventes at have adgang til, for ikke at tale om at ville betale for).
Der må være noget du har misforstået totalt. Du påstår at internettet ikke kan “levere” 400 kanaler samtidig? Seriøst?
Jeg garanterer dig at der sagtens kan være mere end 400 mennesker der ser Netflix i 4K HDR samtidig mens 400 andre streamer Vild med dans på TV2 Play og 400 andre streamer Den Store Bagedyst på DRTV, og 400 andre ser YouTube, osv osv...


Jo, men DU kan ikke i dit hjem se 400 kanaler samtidigt via din internetforbindelse

Det var ikke det han skrev.
Til spørgsmålet om hvad der er unikt ved deres netværk som internettet ikke kan, var svaret at YouSee kan levere 400 kanaler samtidigt. Det kan internettet også.


Nu var mit svar et forsøg på sarkasme.

Men HeartWare har valgt at hænge sit hat på, at det er 400 kanaler samtidigt til samme husstand, og ikke 400 forskellige, der ser hver én kanal.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 16:48
Nu er der jo normalt firkanter omkring svarene, så de giver fint mening.
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 16:53
Nej, det er pisseiriterende med de lange citater, man kan da bare skrive hvem man svarer. @CARS1O feks.
   carsten
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 17:29
Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af torbenan torbenan skrev:

Er det ikke ved at være på tide, at Recorder.dk overvejer debat teknologien. Nedenstående er et eksempel på, at svar på svar opbygningen gør det ret uoverskueligt. 90% af indholdet er gentagelser.



Teknologien fejler intet, det er brugerne der er dovne......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.


Det er utroligt besværligt på en mobil

Og på det her debat Forum er det endnu være, hvis du prøver at redigerer et indlæg, så kommer der alle muligt koder over det hele
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.


Det er utroligt besværligt på en mobil

Og på det her debat Forum er det endnu være, hvis du prøver at redigerer et indlæg, så kommer der alle muligt koder over det hele

Måske bøvlet på mobiltelefon. Jeg bruger som regel iPad, (dog på telefon lige nu). Det her med koder over det hele kan jeg ikke genkende, på trods af at jeg har redigeret flere indlæg.

Edit: Skulle lige prøve at redigere dette indlæg....


Redigeret af kaizer - 08-Oktober-2019 kl. 20:11
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 12:29
Synes det fungerer fint på f.eks. Hardwareonline.dk hvor hvert indlæg har et nummer man så kan referere til. F.eks. #4
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 14:44
Det er lidt svært for Recordere at rette fejl40
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.

Det er det, jeg gør...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.


Det er utroligt besværligt på en mobil


Ja, det er bøvlet på en mobil. På computer tilretter jeg som regel svaret.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 15:34
Forummet kunne også pakke alle undercitaterne sammen, og kun vise dem ved tryk på en knap.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu