|
Computersalg.dk - erfaringer med service? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
larxxor73
Junior bruger Oprettet: 16-September-2018 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2019 kl. 09:50 |
Computersalg er ok, og min foretrukne blandt de store netbutikker.
De håndterer RMA ok, men det går ikke særlig hurtigt. De 2 gange jeg har returneret en defekt vare er der kommet en ny tilsendt efter ca 1 måned.
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den slags historier er vel dog ikke unikke for LG. Når du er forbi garantiperioden beder de fleste dig nok rende og hoppe.
Det er desværre en ret kort garantiperiode man har på et TV til 15-20k, som jeg formoder er mere eller mindre til at smide ud, når det fejler. |
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da godt nok rettidig omhu :-). Der var ingen nåde da jeg fejlmeldte mit 2 år og 3 mdr. gamle LG B6 med kraftig burn in og tydelig panel fejl. Ikke deres problem for de havde advaret mod burn in i bruger manualen.
|
|
dtomsen
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad jeg skrev i min eneste anmeldelse på trustpilot.dk indtil videre... Fantstisk eftersalgsservice, som ikke fås bedre herhjemme!Vi har en del gode computerforretninger i Danmark, men bedst af dem alle er efter min mening ComputerSalg, hvor jeg ofte har handlet, da deres priser er konkurrencedygtige og eftersalgsservice er helt uovertruffen. Og så betalte de portoen begge veje oveni |
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har, uden beregning,nfået skiftet panelet på mit LG B7 for nylig pga burn-in. Det var 1 år og 11 måneder. Så jeg er fint tilfreds med LGs service.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da trods alt betryggende. Så LGs service er måske faktisk mere service end visse andre fabrikanters. Eller var i 2016, i hvert fald.
Tak for info. |
|
Georgi
Ny bruger Oprettet: 19-December-2017 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg ikke erfaring med service hos Computersalg, men i 2016 købte jeg et OLED LG TV hos Power. Efter ca. 14 dage holdt et af hdmi stikkene op med at virke. Jeg henvendte mig til Power, som henviste mig til LG’s serviceafdeling i Stockholm. Det var om fredagen. Om mandagen stod der en servicetekniker i min stue og skiftede motherboardet på tv’et.
Jeg ved godt, at det ikke har noget med selve panelet at gøre, men andre fejl kan jo opstå.
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, gutter. De har tilfældigvis ikke flere på tilbud nu.
Jeg ser på det hvis det bliver aktuelt igen. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har handlet der en del gange, (jeg bor også tæt på). Har ikke haft nogle nævneværdige problemer. Jeg har dog ikke handlet ting som TV hos dem eller andre væsentlige større ting, som krævede retur/reklamation.
Hvis det er fordi du vil afprøve produktet først, så kunne elgiganten måske være en mulighed med deres 30 dages returret, eller 50 hvis du er med i deres nye "klub". |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1201 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blandede oplevelser.... knægten har haft lidt bøvl med et par wireless hovedtelefoner - det er som sådan ikke deres skyld, men de har over mange gange modtaget dem til RMA og sendte dem direkte videre til reperation, men accepterede flere gange at de kom retur med samme fejl. Hver gang var de blevet renset og et filter skiftet - en standartting fra producenten...
Der er hvad det er, men de var ret svære for min knægt at få til noget som helst selv efter reparation for samme fejl 3 gange, det var først da jeg tog fat i dem at det pludseligt var muligt at få returneret pengene. Så, som sagt lidt blandet: De var ret gode til at tage ting ind til RMA, men rigtigt skidt i forhold til proaktivt at sikre at tingene virkede inden de gik retur til kunden.
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det var måske uheldigt formuleret. Jeg kommer sandsynligvis også selv til at gøre det. Jeg mener at det er fesent, at det skal være sådan. Altså at man endelig ikke må reklamere, for så skyder man sig selv i foden med lange diskussioner med serviceværksteder, perioder uden TV, risiko for egenbetaling og hvad ved jeg.
Frem for bare at gå ned og aflevere det og købe et nyt. |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
"småfesent", tak eller noget :)
Jeg mener returret kan være din eneste mulighed, det kan være ting ved panelet som du er utilfreds med som ikke er dækket af garanti, som fx et antal døde pixel som skal accepteres. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |