recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Computersalg.dk - erfaringer med service?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Computersalg.dk - erfaringer med service?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
larxxor73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-September-2018
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larxxor73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Computersalg.dk - erfaringer med service?
    Sendt: 17-Oktober-2019 kl. 09:50
Computersalg er ok, og min foretrukne blandt de store netbutikker.

De håndterer RMA ok, men det går ikke særlig hurtigt. De 2 gange jeg har returneret en defekt vare er der kommet en ny tilsendt efter ca 1 måned. 
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2019 kl. 06:41
Den slags historier er vel dog ikke unikke for LG. Når du er forbi garantiperioden beder de fleste dig nok rende og hoppe.

Det er desværre en ret kort garantiperiode man har på et TV til 15-20k, som jeg formoder er mere eller mindre til at smide ud, når det fejler.

Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Jeg har, uden beregning,nfået skiftet panelet på mit LG B7 for nylig pga burn-in. Det var 1 år og 11 måneder. Så jeg er fint tilfreds med LGs service. 

Det var da godt nok rettidig omhu :-).

Der var ingen nåde da jeg fejlmeldte mit 2 år og 3 mdr. gamle LG B6 med kraftig burn in og tydelig panel fejl. Ikke deres problem for de havde advaret mod burn in i bruger manualen.
Til top
dtomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2006
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dtomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 12:48
Hvad jeg skrev i min eneste anmeldelse på trustpilot.dk indtil videre...

Fantstisk eftersalgsservice, som ikke fås bedre herhjemme!

Vi har en del gode computerforretninger i Danmark, men bedst af dem alle er efter min mening ComputerSalg, hvor jeg ofte har handlet, da deres priser er konkurrencedygtige og eftersalgsservice er helt uovertruffen.
Seneste da jeg havde en hardware-fejl i en nybygget pc, som medførte hyppig, men episodisk bsod. Som erfaren selvbygger havde jeg testet alt hvad jeg kunne, men frygtede dog lidt en RMA-sag, da episodiske fejl kan være svære at dokumentere.
Uden grund, for ComputerSalg valgte med det samme at erstatte CPU, MB (og RAM) i et hug ud fra min fejlbeskrivelse, vedhæftet Memory Dump og en kort og behagelig mailkorrespondance.
Flottere service fås ikke, og pcen med de hurtigt nytilsendte erstatningsdele kører nu fejlfrit.


Og så betalte de portoen begge veje oveni Smile

Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Det lyder da trods alt betryggende. Så LGs service er måske faktisk mere service end visse andre fabrikanters. Eller var i 2016, i hvert fald.

Tak for info.

Jeg har, uden beregning,nfået skiftet panelet på mit LG B7 for nylig pga burn-in. Det var 1 år og 11 måneder. Så jeg er fint tilfreds med LGs service. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 07:23
Det lyder da trods alt betryggende. Så LGs service er måske faktisk mere service end visse andre fabrikanters. Eller var i 2016, i hvert fald.

Tak for info.
Til top
Georgi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 23:00
Nu har jeg ikke erfaring med service hos Computersalg, men i 2016 købte jeg et OLED LG TV hos Power. Efter ca. 14 dage holdt et af hdmi stikkene op med at virke. Jeg henvendte mig til Power, som henviste mig til LG’s serviceafdeling i Stockholm. Det var om fredagen. Om mandagen stod der en servicetekniker i min stue og skiftede motherboardet på tv’et.

Jeg ved godt, at det ikke har noget med selve panelet at gøre, men andre fejl kan jo opstå.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 20:57
Tak for svar, gutter. De har tilfældigvis ikke flere på tilbud nu.

Jeg ser på det hvis det bliver aktuelt igen.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 15:34
Har handlet der en del gange, (jeg bor også tæt på). Har ikke haft nogle nævneværdige problemer. Jeg har dog ikke handlet ting som TV hos dem eller andre væsentlige større ting, som krævede retur/reklamation.

Hvis det er fordi du vil afprøve produktet først, så kunne elgiganten måske være en mulighed med deres 30 dages returret, eller 50 hvis du er med i deres nye "klub". 
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 09:31
Blandede oplevelser.... knægten har haft lidt bøvl med et par wireless hovedtelefoner - det er som sådan ikke deres skyld, men de har over mange gange modtaget dem til RMA og sendte dem direkte videre til reperation, men accepterede flere gange at de kom retur med samme fejl. Hver gang var de blevet renset og et filter skiftet - en standartting fra producenten... 

Der er hvad det er, men de var ret svære for min knægt at få til noget som helst selv efter reparation for samme fejl 3 gange, det var først da jeg tog fat i dem at det pludseligt var muligt at få returneret pengene. 

Så, som sagt lidt blandet: De var ret gode til at tage ting ind til RMA, men rigtigt skidt i forhold til proaktivt at sikre at tingene virkede inden de gik retur til kunden.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 08:47
Ja, det var måske uheldigt formuleret. Jeg kommer sandsynligvis også selv til at gøre det. Jeg mener at det er fesent, at det skal være sådan. Altså at man endelig ikke må reklamere, for så skyder man sig selv i foden med lange diskussioner med serviceværksteder, perioder uden TV, risiko for egenbetaling og hvad ved jeg.

Frem for bare at gå ned og aflevere det og købe et nyt.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 08:07
"småfesent", tak eller noget :)

Jeg mener returret kan være din eneste mulighed, det kan være ting ved panelet som du er utilfreds med som ikke er dækket af garanti, som fx et antal døde pixel som skal accepteres.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu