recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Computersalg.dk - erfaringer med service?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Computersalg.dk - erfaringer med service?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Computersalg.dk - erfaringer med service?
    Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 11:36
Hej,

Hvordan er erfaringerne med computersalg.dk i forhold til service og reklamation?

De har i øjeblikket et godt tilbud på et TV, men når man nu deltager i OLED panellotteriet, vil man gerne have mulighed for at bytte sit nittelod.

Denne passus i deres vilkår bekymrer mig:
Citér Hvis din defekte vare er omfattet af direkte support, skal den ikke sendes retur til ComputerSalg A/S. Det fremmer ekspeditionstiden at kontakte producenten eller den, af dem, anviste servicepartner.


Jeg synes det lugter af, at man skal til at slås med fx LG på en måde der ligner indholdet af flere tråde her på siden, hvis man ikke er tilfreds med banding, gul sne osv.

Nogen erfaringer?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 11:55
nu har computersalg eksisteret i en menneskealder i den her branche, så noget gør de i det mindste godt. Tro mig - du kan ikke overleve i forretningsverdenen ved udelukkende at have det billigste produkt. du er nødt til også at have service setup der virker bagved. Danmark er for lille til at have engangskøbere.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 20:15
Generelt  har jeg fået service, men typisk små ting som skulle sendes til dem. Være obs på hvis du fx fortryder at et tv kan være svært og dyrt at få fragtet tilbage.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 22:17
Jeg bor tæt på, men har ikke trailer. Det kan lade sig gøre at returnere, men er træls og bøvlet. Derfor så jeg også hellere at de fiksede / ombyttede / whatever uden for meget pis og papir, til man får et panel der er ordentligt. Jeg gider simpelthen ikke alt for meget frem-og-tilbage-snak om hvorvidt der overhovedet er et problem.

Omvendt synes jeg også det er småfesent at returnere et defekt TV via returretten, da en anden stakkel så skal lide med det.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 23:28
Mit råd må være at give lidt mere for fjernsynet og køb det et sted, hvor du kan få lov til at teste det inden du tager det med hjem.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 07:22
Det er et udmærket råd, men dels tænker jeg det er svært at finde med LGs TV, dels er jeg ikke overbevist om, at jeg er dygtig nok til at spotte alting i et butikslokale med lys og støj omkring mig.

Egentlig vil jeg bare gerne kunne forvente, at det jeg køber er i orden. Det er ligesom i de gode gamle dage, hvor pixelfejl var helt normalt i et 14" LCD-panel. Hold kæft en kamp det også var dengang.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 08:07
"småfesent", tak eller noget :)

Jeg mener returret kan være din eneste mulighed, det kan være ting ved panelet som du er utilfreds med som ikke er dækket af garanti, som fx et antal døde pixel som skal accepteres.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 08:47
Ja, det var måske uheldigt formuleret. Jeg kommer sandsynligvis også selv til at gøre det. Jeg mener at det er fesent, at det skal være sådan. Altså at man endelig ikke må reklamere, for så skyder man sig selv i foden med lange diskussioner med serviceværksteder, perioder uden TV, risiko for egenbetaling og hvad ved jeg.

Frem for bare at gå ned og aflevere det og købe et nyt.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 09:31
Blandede oplevelser.... knægten har haft lidt bøvl med et par wireless hovedtelefoner - det er som sådan ikke deres skyld, men de har over mange gange modtaget dem til RMA og sendte dem direkte videre til reperation, men accepterede flere gange at de kom retur med samme fejl. Hver gang var de blevet renset og et filter skiftet - en standartting fra producenten... 

Der er hvad det er, men de var ret svære for min knægt at få til noget som helst selv efter reparation for samme fejl 3 gange, det var først da jeg tog fat i dem at det pludseligt var muligt at få returneret pengene. 

Så, som sagt lidt blandet: De var ret gode til at tage ting ind til RMA, men rigtigt skidt i forhold til proaktivt at sikre at tingene virkede inden de gik retur til kunden.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 15:34
Har handlet der en del gange, (jeg bor også tæt på). Har ikke haft nogle nævneværdige problemer. Jeg har dog ikke handlet ting som TV hos dem eller andre væsentlige større ting, som krævede retur/reklamation.

Hvis det er fordi du vil afprøve produktet først, så kunne elgiganten måske være en mulighed med deres 30 dages returret, eller 50 hvis du er med i deres nye "klub". 
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 20:57
Tak for svar, gutter. De har tilfældigvis ikke flere på tilbud nu.

Jeg ser på det hvis det bliver aktuelt igen.
Til top
Georgi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 23:00
Nu har jeg ikke erfaring med service hos Computersalg, men i 2016 købte jeg et OLED LG TV hos Power. Efter ca. 14 dage holdt et af hdmi stikkene op med at virke. Jeg henvendte mig til Power, som henviste mig til LG’s serviceafdeling i Stockholm. Det var om fredagen. Om mandagen stod der en servicetekniker i min stue og skiftede motherboardet på tv’et.

Jeg ved godt, at det ikke har noget med selve panelet at gøre, men andre fejl kan jo opstå.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu