recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Computersalg.dk - erfaringer med service?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Computersalg.dk - erfaringer med service?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 07:23
Det lyder da trods alt betryggende. Så LGs service er måske faktisk mere service end visse andre fabrikanters. Eller var i 2016, i hvert fald.

Tak for info.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Det lyder da trods alt betryggende. Så LGs service er måske faktisk mere service end visse andre fabrikanters. Eller var i 2016, i hvert fald.

Tak for info.

Jeg har, uden beregning,nfået skiftet panelet på mit LG B7 for nylig pga burn-in. Det var 1 år og 11 måneder. Så jeg er fint tilfreds med LGs service. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
dtomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2006
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dtomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 12:48
Hvad jeg skrev i min eneste anmeldelse på trustpilot.dk indtil videre...

Fantstisk eftersalgsservice, som ikke fås bedre herhjemme!

Vi har en del gode computerforretninger i Danmark, men bedst af dem alle er efter min mening ComputerSalg, hvor jeg ofte har handlet, da deres priser er konkurrencedygtige og eftersalgsservice er helt uovertruffen.
Seneste da jeg havde en hardware-fejl i en nybygget pc, som medførte hyppig, men episodisk bsod. Som erfaren selvbygger havde jeg testet alt hvad jeg kunne, men frygtede dog lidt en RMA-sag, da episodiske fejl kan være svære at dokumentere.
Uden grund, for ComputerSalg valgte med det samme at erstatte CPU, MB (og RAM) i et hug ud fra min fejlbeskrivelse, vedhæftet Memory Dump og en kort og behagelig mailkorrespondance.
Flottere service fås ikke, og pcen med de hurtigt nytilsendte erstatningsdele kører nu fejlfrit.


Og så betalte de portoen begge veje oveni Smile

Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Jeg har, uden beregning,nfået skiftet panelet på mit LG B7 for nylig pga burn-in. Det var 1 år og 11 måneder. Så jeg er fint tilfreds med LGs service. 

Det var da godt nok rettidig omhu :-).

Der var ingen nåde da jeg fejlmeldte mit 2 år og 3 mdr. gamle LG B6 med kraftig burn in og tydelig panel fejl. Ikke deres problem for de havde advaret mod burn in i bruger manualen.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2019 kl. 06:41
Den slags historier er vel dog ikke unikke for LG. Når du er forbi garantiperioden beder de fleste dig nok rende og hoppe.

Det er desværre en ret kort garantiperiode man har på et TV til 15-20k, som jeg formoder er mere eller mindre til at smide ud, når det fejler.

Til top
larxxor73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-September-2018
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larxxor73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2019 kl. 09:50
Computersalg er ok, og min foretrukne blandt de store netbutikker.

De håndterer RMA ok, men det går ikke særlig hurtigt. De 2 gange jeg har returneret en defekt vare er der kommet en ny tilsendt efter ca 1 måned. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu