recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer KRP 500a
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer KRP 500a

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
speedbird Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2008
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer KRP 500a
    Sendt: 20-Oktober-2019 kl. 11:57
Mit Pioneer KRP 500a søger nye ejere :-)

Fungerer fint. Boksen har fået nye chips monteret på elektronik værksted i Fredericia. 
Sælges til højeste bud over 500 kr. (=omkostningen ved udskiftning af chip).

Befinder sig på Frederiksberg men kan efter nærmere aftale leveres på Fyn/Jylland


Mvh
Carsten

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2019 kl. 22:37
Jeg vil da gerne starte med et bud på 600,-
Til top
speedbird Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2008
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 09:22
Hej

Tak :-)

Nu fik jeg aldrig sat en slut dato på - tænker slutningen af indeværende uge.

Mvh
Carsten
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 12:22
håber ikke jeg ødelægger tråden, men er 5090h kontra dit tv nogenlunde det samme eller er det her krp et skridt op ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 18:04
Det er et skridt op. 
Til top
speedbird Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2008
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 19:37
er ikke helt sikker men mener din skærm har alt indbygget (diverse stik etc) hvor min har alt tilslutning på eksterne mediaboks. Om panelerne er identiske ved jeg ikke.
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 20:10
Var det ikke særligt udvalgte paneler de brugte til krp? Så vidt jeg husker. 
Mvh. l'Blundt
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 20:45
Der var vist både nye paneler, forbedret billedmotor og flere andre ting sammenlignet med tidligere KURO modeller 


De blev alle steder udnævnt som tidens ultimative consumer reference TV, en position de fastholdt indtil OLED rigtigt blev modent. Selv idag kan et KRP-500a/600a måle sig på rå ærlig billedkvalitet med de fleste af markedets TV modeller, stort set kun overgået af OLED tv. Jeg kan efter 10 år med et KRP-500a stadig ikke holde ud at kigge på et LCD tv uanset pris - selv et OLED tv jeg kiggede på forleden havde udfordringer med at vise almindeligt 720p DR Livetv ligeså naturligt som mit gamle KRP gør det.  

Det er klart, føder man sit OLED tv med noget ordentligt materiale, BluRay eller 4K så får KRP baghjul - men overordnet set er det ret utroligt så godt et gammelt KRP stadig klarer sig imho. 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 21:19
er der lyd i eller skal man have det ved siden af.   Prøver at byde 650
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 22:48
Ingen lyd....

KRP er en ren monitor.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ingen lyd....

KRP er en ren monitor.


Klaus

Kan drømme om,at Pioneer var blevet i markedet, - og havde tilbudt lige præcist dette set-up med et 65”/77” OLED panel Heart
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ingen lyd....

KRP er en ren monitor.


Klaus
den har da indbygget forstærker, så du mangler bare nogle højttalere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu