|
projektor lagger |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
MrVonBay
Bruger Oprettet: 25-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 11:16 |
Jeg har en Epson tw6700 W hvor jeg har valgt at droppe at køre wireless og har smækket et HDMI-kabel (15 meter ) i projektoren og efter jeg har gjort dette er den begyndt at "holde pause" indtil den når 100% for så derefter at fortsætte, er det opsætning eller er det kablet som ikke kan klare datamængden ???
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Epson EH-TW6800.
Hvad benytter du som kilde? HDMI er ikke i stand til at buffer og vente til at noget er 100% Det lyder mere som om du har et problem med din afspiller. 15 meter er i øvrigt ret langt, hvis du ikke har et rigtigt godt kabel eller forstærker, så kan du risikere at du får problemer.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
MrVonBay
Funktioner
Tak(0)
|
jeg benytter min nvidia som kilde, prøver at anskaffe mig et andet bedre HDMI kabel
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19544 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det projektoren der tæller op til 100%?
Det har jeg ligegodt aldrig set.....kan du tage en video eller et billede af det? Klaus
Redigeret af KlausDM - 23-Oktober-2019 kl. 21:10 |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
lad mig gætte, din nvidia kører wifi og ikke kabel?
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner ikke at det er projektoren, men derimod Shield'en der viser en buffring af indhold.
|
|
MrVonBay
Funktioner
Tak(0)
|
har lige købt et high speed HDMI kabel som jeg prøver mellem min nvidia og receiver
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
læser du hvad vi skriver?
|
|
MrVonBay
Funktioner
Tak(0)
|
ja jeg læser hvad i skriver, jeg køre ikke wifi fra min nvidia
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du bliver spurgt om er. Er din nvidia tilsluttet internet med kabel eller wifi. Dine problemer kan muligvis skyldes problemer med nividia tilslutning til internettet.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19544 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hjælper ganske givet ikke noget som helst....... Klaus
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det underlige er vel, at problemet åbenbart opstod i takt med, han skiftede fra trådløs forbindelse til HDMI, så det er vel her, problemet skal findes; dog lyder det ret underligt, da man nemmere kunne forstå, hvis det var omvendt...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |