recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV 4K og 1 års ATV+ abonnement?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV 4K og 1 års ATV+ abonnement?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV 4K og 1 års ATV+ abonnement?
    Sendt: 16-November-2019 kl. 06:04
Oprindeligt skrevet af OleRas OleRas skrev:

Man kan tilsyneladende ikke betale med noget så almindeligt som et VISA kort, har nu prøvet med 3 forskellige, men alle afvises...
Jeg kunne ikke verificere mit kort gennem Apple TV boksen. I stedet tilknyttede jeg mit kort til mit Apple-ID og derefter kunne jeg få det gratis abonnement til ATV+

Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 15:08
Hej

Hm, det virker heller ikke som Apple er interesserede i kunder til deres nye tv+ produkt. Man kan tilsyneladende ikke betale med noget så almindeligt som et VISA kort, har nu prøvet med 3 forskellige, men alle afvises, med en besked om at de ikke kan verificeres... Så der gik de glip af den kunde...

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2019 kl. 20:51
med mindre jeg får abo kastet i nakken, så bliver det for mit vedkommende nok mere en venten på disney+ i stedet :-)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2019 kl. 19:21
Jeg har lige fået en ny Iphone og i den forbindelse har jeg fået et års abonnement til TV+.

Men det er godt nok begrændset med udbyddet. Så må sku håbe de får meget fart på.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 07:33
Både Power, Elgiganten og Bilka er autoriserede Apple forhandlere.

Redigeret af itjf - 24-Oktober-2019 kl. 07:33
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 07:24
Power må være officiel forhandler. De har Apple TV 4K 32GB til 1299 kr. så det er da trods alt en 200 kroners besparelse.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 20:59
Og dem der ikke parallelimporterer har ca samme priser som Apple.dk 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 13:13
Til top
#29_Peter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2019
Sted: Vanløse
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér #29_Peter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 13:09
Det gi'r mening. Tak!
PS. Linket lader til at være dødt
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 13:07
Det gælder hos Apple og alle Apple-autoriserede forhandlere (det må næsten være dem, som ikke parallelimporterer?).

"Alle nye iPhone-, iPad-, iPod touch-, Apple TV- og Mac-modeller, der er i stand til at køre de seneste versioner af iOS, iPadOS, tvOS eller macOS, og som er købt hos Apple eller en Apple-autoriseret forhandler efter 10. september 2019, er kvalificerede. "

EDIT: Linkfix


Redigeret af Rasmus Larsen - 23-Oktober-2019 kl. 13:51
Til top
#29_Peter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2019
Sted: Vanløse
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér #29_Peter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 11:51
Hey

Jeg er ved at skulle købe ATV 4K.
Hos apple.dk koster den 1.499,- inkl. 1 års gratis abonnement på Apple TV+.
Jeg kan sagtens finde ATV 4K billigere, men får man så 1 års abonnement med i hatten?

/P
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu