recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den grønne garage.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den grønne garage.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den grønne garage.
    Sendt: 29-Oktober-2019 kl. 17:26
For små 3.5 år siden blev vores daværende biograf nedlagt, da rummet sku bruges til børneværelse, sån er livet jo nu engang 😊

Men LÆÆÆÆNGE gået med drømmen om en dedikeret bio igen, men tiden har ikke rigtig været til det, indtil nu 😋

Planen har længe været at bruge en del af vores garage til formålet, da den ellers bare blev brugt til rod. 

Rummet kom til at måle 410cm x 350cm x 200cm og er kommet til at køre med 5.2.4 derinde

Meget af udstyret er genbrug fra den gamle bio. 
Forstærker: Marantz sr7011
Front + bag højttalere: jbl sva1500
Loft højttalere: B&W ccm362
Subs: SVS PB-2000
Projektor: Panasonic PT-AT6000
Lærred: DIY AT lærred

Der er stadig noget vej til det er færdigt, men det begynder at ligne lidt syns jeg. 

Som garagen så ud da jeg begyndte at lave væg, massere af rod Confused




Et billed af væggen med dens forskellige lag.



Rummet med alt udstyret i, lidt besværligt at lave når man ikke kunne opbevare tingene andet sted.



Fik hevet det gamle listeloft ned, malet, og kom igang med troldtekt loft, så fik jeg så en fibersprængning i højre underarm som lige satte det hele på pause et par uger Cry



Bagvægen med lidt diffusere som lige skal på plads.



Bag lærredet



og som det ser ud pt, med lærredet oppe.



Som i nok kan se, så mangler der en god slat endnu for at det blir rigtig godt, men syns selv det går den rigtige vej


Redigeret af spanky - 20-December-2019 kl. 21:12
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 15:50
Det var godt nok nogle bittesmå billeder du har lagt op :(
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 17:30
har faktisk kun set på mobil versionen, men ka da godt se det på pc, det må jeg lige få fikset Smile
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 14:47
Små fotos til trods, velkommen tilbage som hjemmebio-ejer :)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 06:42
mange tak, ja billederne er lige en svipser Confused
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 16:03
Billederne er jeg ikke nået til, men jeg har opgraderet min sub til en SVS PB-2000, har kun testet kortvarigt, men den virker rimelig potent 😊👍
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 21:30
så fik jeg ændret billederne 😊
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu