recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undgå trailer til Star Wars?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undgå trailer til Star Wars?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Undgå trailer til Star Wars?
    Sendt: 04-November-2019 kl. 15:32
Er det kun muligt ved ikke at gå i biografen de næste seks uger?
Vil gerne se Terminator: Dark Fate inden da
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2019 kl. 20:54
om ikke så lang tid vil du skulle undgå al TV, radio, og internet også. - for så begynder al pressetrummerum at gå på starwars. - med mindre du graver dig ned og bliver der, så er der ingen måde at undgå at se nogen som helst trailere eller høre noget som helst om filmen. - og det kan sg da ærligt talt være fuldkommen ligegyldigt? de viser jo kun så lille en del af filmen at du alligevel ikke kan stykke handlingen fuldkommen sammen.
(og det var jo så netop det marvel de mestrede fuldkommen med infinity war og endgame)


Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2019 kl. 21:11
Tjah
Det var lykkedes for mig kun at vide meget lidt om Avatar
Forudbestilte billetten i god tid
To uger før var der en to minutter trailer i biografen som afslørede stort set ALT
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2019 kl. 06:30
Sådan havde jeg det 5-10 minutter inde i Avatar. Smile Da kunne man allerede forudse, hvem der var 'den onde', næsten samtlige plottwists og for så vidt filmens slutning. Symptomatisk for mange store Hollywood-film designet til biografer, synes jeg.
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2019 kl. 08:34
Jeg har ikke set trailere til nogen af  de "nye" Star wars film... Ikke før efter jeg har set filmen i hvert fald... Så det kan sagtens lade sig gøre. Også selv om man går i biografen, og de faktisk sendere traileren Tongue
Luk øjnene, fingrene i ørene, og så sid og kør dem lidt hurtigt frem og tilbage, det giver sådan en brummende lyd, det kan godt lige overdøve en trailer...

Jeg synes bestemt ikke det er ligegyldigt om man har set traileren først!

Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2019 kl. 12:54
Luk øjnene og hold fingrene i ørerne under hele Terminator-filmen også ...
Til top
mrjocs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2016
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjocs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2019 kl. 21:24
Det er præcis sådan min kone og jeg gør hvis der kommer en trailer for en film vi i forevejen ved at vi gerne vil se. 

Trailere viser bare for meget og det er ikke det samme som at man ved hvordan filmen ender eller er om man kan forudse hvad der kommer til at ske når man er startet på en film.  Jeg mener at mange instruktører faktisk anbefaler at man ikke ser trailere da det er filmenes opgave i sig selv at vise hvad der er tiltænkt. Og hvis du ser en trailer så stop den når du er blevet fanget af den. 

mvh
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu