recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?

 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 26>
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Jeg har utrolig meget sympati for dit forehavende her, men det er efterhånden evident, at det eneste, man opnår ved at anerkende T-Ducks kommentarer, er en eklatant afsporing af diskursen.


Det er lige så meget for at andre ikke sidder og tror, at en enkelt mistet pakke ødelægger det hele. :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Jeg har utrolig meget sympati for dit forehavende her, men det er efterhånden evident, at det eneste, man opnår ved at anerkende T-Ducks kommentarer, er en eklatant afsporing af diskursen.


Det er lige så meget for at andre ikke sidder og tror, at en enkelt mistet pakke ødelægger det hele. :)
læsning om http på UDPværsgo tror jeg dropper ud nu. For du benægter fakta
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Jeg har utrolig meget sympati for dit forehavende her, men det er efterhånden evident, at det eneste, man opnår ved at anerkende T-Ducks kommentarer, er en eklatant afsporing af diskursen.


Det er lige så meget for at andre ikke sidder og tror, at en enkelt mistet pakke ødelægger det hele. :)

Ja, det forstår jeg, og det er også derfor, jeg har sympati -- jeg kan helt sikkert lære en del af dine indlæg. Problemet er bare, at T-Duck aldrig vil/kan forstå logik eller respektere andres synspunkter og især saglige argumenter, hvorfor det er omsonst at prøve at kompensere for hans(?) inkompetence(r). Men igen, jeg respekterer din indstilling og saglighed.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 12:37
Fine links, Duck, men du har vist ikke helt forstået, hvad de skriver om. :)

Og jeg er enig med de andre, at det nok er bedst at begrave den her.


Redigeret af bubbleboy - 21-Januar-2020 kl. 12:38
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Fine links, Duck, men du har vist ikke helt forstået, hvad de skriver om. :)

Og jeg er enig med de andre, at det nok er bedst at begrave den her.

Thumbs Up
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

TV2 erkender problemet. Så er den ged vist barberet:

- “Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve, at billedet kan
 ‘hakke’ på Apple TV. Da problemet ifølge vores oplysninger kun opleves på
 Apple TV, ser det ud til at handle om den måde, Apple TV fortolker vores streams
 på. 
Vi er i dialog med Apple om at finde en løsning på problemet,” siger Jakob Bøgh Sørensen til Flatpanels.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1579594087

Lad os endelig hæve glasset og fejre at der nu er kommet hul igennem til TV2 Play.
Flere inkl. mig selv har prøvet på alle mulige og umulige måder at komme igennem deres kundeservice mur, hvilket aldrig er sket. 

Nu har de erkendt at der findes en fejl, og at de tørre den af på Apple kan man selvfølgelig kun grine af. Jeg er sådan set ligeglad om de giver Apple eller dem selv skylden, bare de får fixet problemet og vi en gang for alle kan få denne tråd begravet. 

Tråden her er noget af det mest absurde jeg har set på internettet. Selvom der er en klokkeklar udmelding om at man bekræfter fejlen fra TV2Play, så er der stadigvæk en vis person der prøver at forklare alt muligt ligegyldigt om netværks og kommer med den ene søforklaring efter den anden.


Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:


Tråden her er noget af det mest absurde jeg har set på internettet. Selvom der er en klokkeklar udmelding om at man bekræfter fejlen fra TV2Play, så er der stadigvæk en vis person der prøver at forklare alt muligt ligegyldigt om netværks og kommer med den ene søforklaring efter den anden.

Ja, man bliver så træt. Confused
Til top
aalb1970 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2014
Sted: None
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aalb1970 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2020 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:


Tråden her er noget af det mest absurde jeg har set på internettet. Selvom der er en klokkeklar udmelding om at man bekræfter fejlen fra TV2Play, så er der stadigvæk en vis person der prøver at forklare alt muligt ligegyldigt om netværks og kommer med den ene søforklaring efter den anden.

Ja, man bliver så træt. Confused

Det er mig en gåde, at moderatorerne ikke har blokeret vedkommende forlængst.
--
LG B7V 55'' OLED | Sony DN-1080 AVR | Panasonic UB820 UHD-BD | ATV 4K
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2020 kl. 12:22
Jep, der er virkelig nogen i den her tråd, der har brug for noget mere ilt til hjernen.
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2020 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

TV2 erkender problemet. Så er den ged vist barberet:

<pre style=""><font face="Arial, Helvetica, sans-serif" style="" size="2">- <i style="">“Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve, at billedet kan
<i style=""> ‘hakke’ på Apple TV. Da problemet ifølge vores oplysninger kun opleves på
Apple TV, ser det ud til at handle om den måde, Apple TV fortolker vores streams
på.
Vi er i dialog med Apple om at finde en løsning på problemet,” siger Jakob Bøgh Sørensen til Flatpanels.<pre style="-sizing: border-; color: rgb102, 102, 102; font-size: 15px; font-family: " Sans", sans-serif !imant; line-height: 24px !imant; white-space: pre-wrap !imant; text-align: justify !imant; margin-top: 0px !imant;">https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1579594087




Lad os endelig hæve glasset og fejre at der nu er kommet hul igennem til TV2 Play.
Flere inkl. mig selv har prøvet på alle mulige og umulige måder at komme igennem deres kundeservice mur, hvilket aldrig er sket. 

Nu har de erkendt at der findes en fejl, og at de tørre den af på Apple kan man selvfølgelig kun grine af. Jeg er sådan set ligeglad om de giver Apple eller dem selv skylden, bare de får fixet problemet og vi en gang for alle kan få denne tråd begravet. 




Men der er desværre ikke sket så meget her 8 måneder senere.....
Er lige blevet TV2 play kunde, og deres arkiv er ikke til at holde ud at se på på ATV. Kæmpe hak hver 6. sekund
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2020 kl. 23:58
Oprindeligt skrevet af Shumway Shumway skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

TV2 erkender problemet. Så er den ged vist barberet:

<pre style=""><font face="Arial, Helvetica, sans-serif" style="" size="2">- <i style="">“Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve, at billedet kan
<i style=""> ‘hakke’ på Apple TV. Da problemet ifølge vores oplysninger kun opleves på
Apple TV, ser det ud til at handle om den måde, Apple TV fortolker vores streams
på.
Vi er i dialog med Apple om at finde en løsning på problemet,” siger Jakob Bøgh Sørensen til Flatpanels.<pre style="-sizing: border-; color: rgb102, 102, 102; font-size: 15px; font-family: " Sans", sans-serif !imant; line-height: 24px !imant; white-space: pre-wrap !imant; text-align: justify !imant; margin-top: 0px !imant;">https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1579594087




Lad os endelig hæve glasset og fejre at der nu er kommet hul igennem til TV2 Play.
Flere inkl. mig selv har prøvet på alle mulige og umulige måder at komme igennem deres kundeservice mur, hvilket aldrig er sket. 

Nu har de erkendt at der findes en fejl, og at de tørre den af på Apple kan man selvfølgelig kun grine af. Jeg er sådan set ligeglad om de giver Apple eller dem selv skylden, bare de får fixet problemet og vi en gang for alle kan få denne tråd begravet. 




Men der er desværre ikke sket så meget her 8 måneder senere.....
Er lige blevet TV2 play kunde, og deres arkiv er ikke til at holde ud at se på på ATV. Kæmpe hak hver 6. sekund

Og du kan være helt sikker på at intet som i absolut intet bliver gjort for at løse det, de er fuldstændig ligeglade hos TV2. Netflix har også en tilsvarende fejl på deres egenproduktioner, men DR de kan godt få det til at fungere, man forstår det ikke!!!
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 06:16
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Shumway Shumway skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

TV2 erkender problemet. Så er den ged vist barberet:

<pre style=""><font face="Arial, Helvetica, sans-serif" style="" size="2">- <i style="">“Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve, at billedet kan
<i style=""> ‘hakke’ på Apple TV. Da problemet ifølge vores oplysninger kun opleves på
Apple TV, ser det ud til at handle om den måde, Apple TV fortolker vores streams
på.
Vi er i dialog med Apple om at finde en løsning på problemet,” siger Jakob Bøgh Sørensen til Flatpanels.<pre style="-sizing: border-; color: rgb102, 102, 102; font-size: 15px; font-family: " Sans", sans-serif !imant; line-height: 24px !imant; white-space: pre-wrap !imant; text-align: justify !imant; margin-top: 0px !imant;">https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1579594087




Lad os endelig hæve glasset og fejre at der nu er kommet hul igennem til TV2 Play.
Flere inkl. mig selv har prøvet på alle mulige og umulige måder at komme igennem deres kundeservice mur, hvilket aldrig er sket. 

Nu har de erkendt at der findes en fejl, og at de tørre den af på Apple kan man selvfølgelig kun grine af. Jeg er sådan set ligeglad om de giver Apple eller dem selv skylden, bare de får fixet problemet og vi en gang for alle kan få denne tråd begravet. 




Men der er desværre ikke sket så meget her 8 måneder senere.....
Er lige blevet TV2 play kunde, og deres arkiv er ikke til at holde ud at se på på ATV. Kæmpe hak hver 6. sekund


Og du kan være helt sikker på at intet som i absolut intet bliver gjort for at løse det, de er fuldstændig ligeglade hos TV2. Netflix har også en tilsvarende fejl på deres egenproduktioner, men DR de kan godt få det til at fungere, man forstår det ikke!!!
men det lader til hvis Netflix heller ikke kan. Må det være Apple der gør noget. Køb en Shield de behandler frekvenserne bedre fra de forskellige tjenester på trods af dårligere understøttelse af auto match
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu