recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny stofa boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny stofa boks

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 You See boksene har flere Tunere netop af den grund, den ene af modellerne kan optage samtlige kanaler samtidig hvis det ønskes.


Cloud-boksen, Humax 4000, optager ikke selv, så der bruges nul tunere til det. Optagelserne sker hos Yousee.

Yes, men jeg har læst at man kan tilslutte HDD til boksen. Her kommer tunere vel ind i billedet?!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 09:56
Har også fået boksen nu og den ser lovende ud. Man skal lige vende sig til brugergrænsefladen.

Men jeg kan ikke installere apps som Amazon Prime, Kodi eller andre apps. 

Nogen andre der har lykkedes med at installere apps?

Internet forbindelsen er fin og Youtube streamer fint 4K indhold.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 11:10
Ingen Netflix! 

BIG bummer.

Tror det bliver et kort bekendtskab...
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Ingen Netflix! 

BIG bummer.

Tror det bliver et kort bekendtskab...


Har dit TV ikke Netflix?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 11:42
 Boksen har indbygget Chromecast, og Google Play, så du burde kunne installere egne apps fra Google Play Store. Hvis det så ikke er muligt er det jo intet værd at den har Android.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 12:12
Netflix kan ikke hentes som app. Det fremgik allerede af artikler om lanceringen af boksen.

Netflix stiller som krav, at alle bokse certificeres. Et af kravene i certificering er nu, at en Android-enden kører minimum Android 8.0. Det er en af grundene til, at flere har kritiseret valget om at bygge boksen på Android 7, som er en version fra midten af 2016.


Redigeret af Rasmus Larsen - 08-November-2019 kl. 12:13
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Ingen Netflix! 

BIG bummer.

Tror det bliver et kort bekendtskab...


Har dit TV ikke Netflix?

Flemming

Jeg havde håbet på at Stofa boksen kunne erstatte min Nvidia Shield og fungere som primær streaming enhed for alle mine tjenester inklusive optagelse via Kodi/TVheadend. Plus være primær DVB-C modtager da jeg var glad for den gamle boks' TV guide og hvordan responsiviteten var.

Men det er desværre ikke tilfældet så det vindende alternativ bliver nok at droppe boksen og blot bruge TV'et indbyggede DVB-C receivere de få gange jeg ser flow TV.
Til top
nikolaj13 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikolaj13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2019 kl. 11:01
Hvad bruger man USB porten til på Boksen, kan den bruges som media afspiller.
Eller er det bare en optage port.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2019 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af nikolaj13 nikolaj13 skrev:

Hvad bruger man USB porten til på Boksen, kan den bruges som media afspiller.
Eller er det bare en optage port.


Et forsigtigt gæt er at den skal bruges til firmwareopdatering og ikke til optagelse eller afspilning.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:38
Nogen der har fået den til at virke med en Harmony?  Har elite modellen med blutooth
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 13:17
Hej

Jeg har haft min nye boks i en uge, tror det bliver en god boks billede er ok og bruge fladen syntes jeg er god, men der er dog plads til forbedringer.

Men jeg har desværre problemer og vil meget gerne høre om er andre der har de samme og eventuelt løsning. Problemet er at jeg ikke kan pause, den skriver bare at kanal ikke kan vises, eller går helt i sort.

Stofa support er på sagen men her endnu ikke fundet løsning til problemet.

Jeg vil gerne høre om det er andre der har det samme problem for at få en ide om det kunne være en generel fejl.

Mvh Jan B
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

Men jeg har desværre problemer og vil meget gerne høre om er andre der har de samme og eventuelt løsning. Problemet er at jeg ikke kan pause, den skriver bare at kanal ikke kan vises, eller går helt i sort.

Stofa support er på sagen men her endnu ikke fundet løsning til problemet.

Jeg vil gerne høre om det er andre der har det samme problem for at få en ide om det kunne være en generel fejl.


Sker det på alle kanaler?

Jeg har ikke lige hørt om det som et generelt problem på "gangene", så det tyder ikke på at være noget vi får mange henvendelser om.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu