recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vedr discovery netvorks kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vedr discovery netvorks kanaler

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Jeg læste lige nu, at Ringsted Antenneforening dropper YouSee. Det kan man regne ud, fordi antenneforenings kanalliste gældende fra 1.4.20 indeholder Discovery kanalerne, skriver Lars Ladingkær. Men det må være en meget speciel leverandør, som Ringsted Antenneforening har fundet frem til, for på samme kanaliste optræder også DR3, DR K og DR Ultra. Hvad mon man så kan regne ud deraf?



Hvis man kigger her så bliver de hos Yousee

https://ringsted-antenneforening.dk/wp-content/uploads/2019/10/108605_Ringsted_antenne_1jan2020_kanaloversigt_okt19.pdf

Det virker da også fornuftigt at blive, jeg ser ingen grund at skifte udbyder for nogle kanaler der har så lave seertal, og de ikke i sidste uge lykkedes at få et eneste programs top 20 selv om de viste 4 fodbold kampe

Hvis du nu læste alt, ville du måske også se en sammenhæng. Du linker til en kanalliste der gælder fra januar 2020, så langt så godt, men resten negligerer du blot. Så hvis du læste artiklen, der fortæller, at kontrakten med YS ophører 31.03.20 og kanalliste fra den dato indeholder Discovery kanaler, kunne alle gætterier stoppe. 



Den kanal liste kunne jeg ikke finde på deres side så kan du ikke lige smide et link herind
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Netop. det er jo nødvendigt at komme med en You See oversigt, som gælder til slutningen af Marts, da det jo er You See der leverer indtil da. Derefter gælder listen for den nye leverandør.
Det bliver da interesant at finde ud af precist hvad den nye leverandør kan byde på udover Flow TV. Der er ikke så mange informationer endnu.

Jeg er allerede igang med at flytte Telefon abonnementer til en anden udbyder, så det hele ikke skal gøres på en gang.

Hvad har telefon abb. At gøre med Discoverys kanaler ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:38
 Selvfølgelig kan den da findes på deres hjemmeside. https://ringsted-antenneforening.dk/nyhed-2020/
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Selvfølgelig kan den da findes på deres hjemmeside. https://ringsted-antenneforening.dk/nyhed-2020/


Den indeholder 3 DR kanaler der er nedlagt, derfor anser jeg det ikke som en seriøs liste
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:42

 
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

 
Hvad har telefon abb. At gøre med Discoverys kanaler ?

 Der mistes forenings rabat, så derfor flyttes der til anden udbyder hvor det kan fås til samme pris som nu, med kun få forskelle i abonnementet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Selvfølgelig kan den da findes på deres hjemmeside. https://ringsted-antenneforening.dk/nyhed-2020/


Den indeholder 3 DR kanaler der er nedlagt, derfor anser jeg det ikke som en seriøs liste

 Selv om de bliver Streaming kanaler, så kan de jo godt ligges ud som almindelige Flow kanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Selvfølgelig kan den da findes på deres hjemmeside. https://ringsted-antenneforening.dk/nyhed-2020/


Den indeholder 3 DR kanaler der er nedlagt, derfor anser jeg det ikke som en seriøs liste


 Selv om de bliver Streaming kanaler, så kan de jo godt ligges ud som almindelige Flow kanaler.


Som jeg læser det vil DR3 programmer blive tilgængelig på DRTV
Ultra vil blive et indholdsunivers
Og DRK vil bare forsvinde

Så hvordan de vil ligge det ud som 3 flow kanaler vil jeg da gerne høre ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 15:05
 Ved det ikke, der er mange ting der ikke er oplyst om, det er stærkt ønskeligt med flere informaioner, så der kan besluttes om man skal være på fremadrettet eller om der skal opsiges.
Hvis der kun bliver Flow TV og der ikke vil være noget Arkiv eller anden form for On Demand tjenester eller tilbydes en TV boks, så er det farvel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 00:22
Det er dette link, som Lars Ladingkær linker til for at forklare, at Ringsted Antenneforening dropper YouSee. Så er det bare jeg undrer mig over, at man kan bruge en kanaloversigt, der stadig indeholder DR3 - DR K - DR Ultra. Kanaloversigten er som det tydeligt fremgår gældende fra april 2020.
https://ringsted-antenneforening.dk/wp-content/uploads/2019/11/108605_Ringsted_antenne_APRIL_2020_kanaloversigt_nov19.pdf
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 00:34
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det er dette link, som Lars Ladingkær linker til for at forklare, at Ringsted Antenneforening dropper YouSee. Så er det bare jeg undrer mig over, at man kan bruge en kanaloversigt, der stadig indeholder DR3 - DR K - DR Ultra. Kanaloversigten er som det tydeligt fremgår gældende fra april 2020.
https://ringsted-antenneforening.dk/wp-content/uploads/2019/11/108605_Ringsted_antenne_APRIL_2020_kanaloversigt_nov19.pdf


Det får Lars til at virke dybt useriøs !
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 05:56
Det er vel mest antenneforeningen der har udarbejdet listen, det er svært at tage seriøst?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 07:15
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det er vel mest antenneforeningen der har udarbejdet listen, det er svært at tage seriøst?


Klaus


Mig bekendt kan antenneforeningen ikke lave artikler her på siden ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu