recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eurosport skal have Tizen 3+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eurosport skal have Tizen 3+

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Onaj Onaj skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Mand klager over han ikke mere kan bruge app på sit tv, Forum kommer med hjælpende råd, mand er bange for Apple og bliver sur

----
"det er nemmere bare at vælge en app på TV fremfor at skulle hive keyboard/mobil/speciel remote frem hver gang man vil skifte til Eurosport.."

Jeg styrer mit Apple TV med den fjernbetjening der følger med til mit tv ;)

"Nu skal jeg ud og kigge på noget smart modul at kaste bagpå."

Hver vil jeg anbefale af du kommer over din apple fobi og køber et Apple TV, som sagt styrer jeg mit Apple Tv med den fjerbetjening der følger med mit tv, jeg bruger ikke keyboard/mobil/speciel remote



Jeg skrev selv hvilken boks jeg ville købe og hvorfor jeg ville købe den,

Jeg flere gange takkede pænt nej tak til forslag om alt mulig andet os osv. 

Jeg skrev det aldrig ville blive et apple produkt samt hvorfor, wupti dot com, så kom de religiøse apple fanatikere ud af træværket....  Det er ikke en fobi, igen jeg beskrev hvorfor jeg fravælger Apple, penslede det ud!  Den måde Apples miljø fungere på kan jeg ikke bruge til noget da det begrænser mig, det passer ikke sammen med google assistant som jeg skrev osv osv.
Alligevel fortsætter undskyld TOSSERNE med deres æble crap.   ffs. ;-)

Det sgu sjovt nok med skæg og ballade, men tænker nogle af ævlerne stadig mener de rent faktisk hjalp.... Og det er synd for dem.   Tænker de behøver hjælp når de sådan tror resten af verden behøver hjælp selvom de ikke har bedt om hjælp.

Mit opslag var til information og lidt piv piv som jeg skriver.    Jeg behøver sgu ikke hjælp fra æble fanatikere, det ville være som at installere en telefax i mit hjem hvis jeg købte det skrammel.   Evil Smile



Kan du styre en Chromecast med fjerbetjeningen til dit tv ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Mand klager over han ikke mere kan bruge app på sit tv, Forum kommer med hjælpende råd, mand er bange for Apple og bliver sur

----
"det er nemmere bare at vælge en app på TV fremfor at skulle hive keyboard/mobil/speciel remote frem hver gang man vil skifte til Eurosport.."

Jeg styrer mit Apple TV med den fjernbetjening der følger med til mit tv ;)

"Nu skal jeg ud og kigge på noget smart modul at kaste bagpå."

Hver vil jeg anbefale af du kommer over din apple fobi og køber et Apple TV, som sagt styrer jeg mit Apple Tv med den fjerbetjening der følger med mit tv, jeg bruger ikke keyboard/mobil/speciel remote


Jeg skrev selv hvilken boks jeg ville købe og hvorfor jeg ville købe den,

Jeg flere gange takkede pænt nej tak til forslag om alt mulig andet os osv. 

Jeg skrev det aldrig ville blive et apple produkt samt hvorfor, wupti dot com, så kom de religiøse apple fanatikere ud af træværket....  Det er ikke en fobi, igen jeg beskrev hvorfor jeg fravælger Apple, penslede det ud!  Den måde Apples miljø fungere på kan jeg ikke bruge til noget da det begrænser mig, det passer ikke sammen med google assistant som jeg skrev osv osv.
Alligevel fortsætter undskyld TOSSERNE med deres æble crap.   ffs. ;-)

Det sgu sjovt nok med skæg og ballade, men tænker nogle af ævlerne stadig mener de rent faktisk hjalp.... Og det er synd for dem.   Tænker de behøver hjælp når de sådan tror resten af verden behøver hjælp selvom de ikke har bedt om hjælp.

Mit opslag var til information og lidt piv piv som jeg skriver.    Jeg behøver sgu ikke hjælp fra æble fanatikere, det ville være som at installere en telefax i mit hjem hvis jeg købte det skrammel.   Evil Smile



Redigeret af Onaj - 15-November-2019 kl. 10:53
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 10:42
Mand klager over han ikke mere kan bruge app på sit tv, Forum kommer med hjælpende råd, mand er bange for Apple og bliver sur

----
"det er nemmere bare at vælge en app på TV fremfor at skulle hive keyboard/mobil/speciel remote frem hver gang man vil skifte til Eurosport.."

Jeg styrer mit Apple TV med den fjernbetjening der følger med til mit tv ;)

"Nu skal jeg ud og kigge på noget smart modul at kaste bagpå."

Hver vil jeg anbefale af du kommer over din apple fobi og køber et Apple TV, som sagt styrer jeg mit Apple Tv med den fjerbetjening der følger med mit tv, jeg bruger ikke keyboard/mobil/speciel remote
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 10:29
Nærmere tragisk komisk.   Mand fortæller Eurosport ikke udvikler deres app mere på en version af Tizen millioner bruger, taler på intet tidpunkt om at hans TV som sådan er outdated....  Fortæller alt andet kører perfekt.

"Forum"  altså visse personer fatter hat og ævler og bælver derudaf med deres religiøse forhold til deres Apple produkt,  mand fortæller ævlerne at han ikke har spurgt om råd eller hjælp ævelerne fatter stadig hat og ævler videre om deres religion.  Ringen fortsætter med at ævlerne stadig IKKE forstår at mand blot informere andre om hvorfor Eurosport ophører med at fungere på deres Samsung tv hvis de har en bestemt version af et OS....

Tillykke ævlere, meld jer ind i the dumb dumb people club pls.



Redigeret af Onaj - 15-November-2019 kl. 10:32
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 10:00
Det er en hylende morsom tråd. Mand brokker sig over at hans Samsung TV er outdated. Forum fortæller ham ret præcist hvad der virker. Mand brokker sig over at få et råd han ikke synes om, og brokker sig over i det hele taget at ha fået et råd. Og så kører det ellers i ring herfra Pinch
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 09:41
LOLLOLLOLLOL
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 09:17
Jeg kender en hindu og et par buddhister. Deres religion kommer ind under "what ever" kategorien. Det er ikke ok :-(. Jeg føler mig krænket på deres vegne. Jeg synes ikke de skal shames :-( :-(.

Og nu tilbage til det tråden handler om, nemlig ATV4. 
Hvis man kender sine sande behov, så ved man at løsningen er ATV4. 

Som der står skrevet:

".... thi kun den, der kender sine SANDE behov, skal forløses". 
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Hvor ville det være rart, hvis alle forbrugere kunne stå sammen, og lægge pres på producenterne. I mange tilfælde købes et produkt, fordi det opfylder krav til funktionalitet, som meget gerne skulle holde i apparatets levetid.
Mange har valgt et tv med specifikke funktioner, men er alligevel endt op med, at der skal stå en del forskellige bokse. Og sjovt nok, producenterne af disse bokse, kan både opdatere og udstyre dem med bedste hardware på produktionstidspunktet. Der sker jo nærmest det modsatte, når vi snakker tv, her skal alt helst være fra året før (eller ældre), når ny model lanceres.



Jeg køber tv bassered på udsende og billede
resten klares af et Apple Tv
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er ikke andet end en gang voksenmobning Unhappy

Nej baren skal ihvertfald ikke sættes for højt så vi ikke kan nå drinksene LOL

Jeg kunne godt drikke en Ævle Bævle
(Vodka og Æblejuice)
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 08:26
Nemlig, køb en boks!

Er du kristen så køber du en kristen boks, er du jøde køber du en jøde boks, er du muslim køber du en muslimsk boks, er du ateist, asa eller what ever så køber du en boks DU syntes dækker DINE behov.

Thumbs Up


Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Efter at have læst denne meget lange tråd, så er bedste råd til trådstarter og andre i samme situation at købe en ATV4. 


Jeg har studeret fluer og milliarder af fluer spiser lort så rådet er at spise lort???

Jeg har på intet tidspunkt bedt om råd, men man må jo konstarere at folk herinde som kommer med råd ikke kan læse eller forstå. 
Når de så anbefaler at købe cATV4 selvom der ikke er spurgt om råd, må man tage højde for hvor rådet kommer fra LOLLOLLOLLOL
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Hvor ville det være rart, hvis alle forbrugere kunne stå sammen, og lægge pres på producenterne. I mange tilfælde købes et produkt, fordi det opfylder krav til funktionalitet, som meget gerne skulle holde i apparatets levetid.
Mange har valgt et tv med specifikke funktioner, men er alligevel endt op med, at der skal stå en del forskellige bokse. Og sjovt nok, producenterne af disse bokse, kan både opdatere og udstyre dem med bedste hardware på produktionstidspunktet. Der sker jo nærmest det modsatte, når vi snakker tv, her skal alt helst være fra året før (eller ældre), når ny model lanceres.

Skal tv producenter gøres ansvarlige for en fremtid, de ikke kender? Køb en BOKS.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu