recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye trådløses høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye trådløses høretelefoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye trådløses høretelefoner
    Sendt: 22-November-2019 kl. 12:08

mine nuværende Boses 33 II er slid op så nu er spørgsmålet bare om jeg skal vælge

Sonys WH-1000XM3
Boses 700

eller fortsætte med et par nye Boses 35 II
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 16:09
Når du er i den prisklasse så bør du også kigge på de nye headphones fra Technics.
Jeg har ingen erfaringer med dem men hvis jeg skulle investere i et nyt par så ville jeg give dem en chance.

https://www.technics.com/us/products/headphones/wireless-stereo-headphones-eah-f70n.html
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 17:40
Jeg ville også overveje panasonic rp-hd605
Især hvis lydkvalitet vægter højere en Noise cancelling. Bose og Sony er vist bedre til NC, men mit indtryk er at Panasonicen lyder bedre. Jeg har dog kun prøvet Bose og Sony kortvarigt og ikke Bose 700, men er meget tilfreds med Panasonic. Til mit hovede havde de også en bedre pasform.
Panasonic'en er ikke nær så populær som de andre, så den kan også sommetider findes til en rigtig skarp pris.
Technics der er nævnt ovenfor er muligvis en videreudvikling af Panasonic. Interfacet med knapper ser nærmest identisk ud med Panasonics.

Mvh. Jacob


Redigeret af Jamic - 22-November-2019 kl. 17:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu