recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telia Tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telia Tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Vi skiftede YouSee ud med TeliaTV på vores ATV, for et år siden.
Syntes at billede kvaliteten er ok, selvfølgelig ikke helt samme kvalitet som fra DVB-C hos YouSee, og så er det rart at man kan zappe frem og tilbage (skip frem/tilbage) mellem kanalerene.
Det er klippestabilt på vores kablet ATV. Mener ikke vi har oplevet et eneste nedbrud.
Dog skal man huske at man ikke kan optage programmer, hvilket vi nogle gange godt kan savne lidt.
TeliaTV har ikke nogen indvirkning på ens WIFI.

Tak for info. Har du prøvet at køre det via wifi? Da min router er placeret langt væk fra min ATV har jeg desværre ikke mulighed for at køre kablet. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Telia TV er endelig skiftet til html5 video

Hej.

Mange tak for informationen om at Telia TV nu bruger html5 video.

Jeg læser på internettet om LG webOS TV: '- The Web Browser only supports HTML5 media and not Flash Plug in'


Er der nogle af dette forums brugere der kan bekræfte, at man nu kan se Telia TV via Web browseren på et LG OLED TV, for det kunne man ikke, da jeg testede Telia TV sidste sommer?

Hilsen Carsten.

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Med den lave kvalitet og Bitrate, så suges der ikke meget på en god forbindelse. Hvorfor f..... bruges der ikke adaptiv bitrate, så der kan fås ordentlig kvalitet på de gode forbindelser (Coax og Fiber).

Det gør de også. Overliggeren er bare sat ret lavt.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Telia TV er endelig skiftet til html5 video, så hvis du har et android baseret TV burde du egentlig bare kunne åbne browseren og gå ind på teliatv.dk og se det den vej.

Hvis nogen af de andre smart tv systemers browsere understøtter html5 video burde det i princippet også virke der.

Der er dog ikke nogen AndroidTV app, kun alm. android og ios/apple tv.

Er der nogle der har testet det?
Mvh
Svsommer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu