recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Headset på LG C9 LØST
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Headset på LG C9 LØST

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Headset på LG C9 LØST
    Sendt: 02-December-2019 kl. 15:53
Har som mange andre købt et C9, vil gerne tilslutte et headset, når jeg bruger det sent og ikke vil forstyrre resten af familien.
Har prøvet med mit B/W, det kan TV ikke finde, skal det være et specielt LG sæt ?


Redigeret af johnny57 - 29-December-2019 kl. 19:41
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 16:36
Går ud fra vi taler om Bluetooth, ikke? Har du sat hovedtelefonerne i pairing mode, inden du sætter TV'et til at søge?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 17:44
Bluetooth, er det ikke kun til tastatur, altså en-vejs?

Redigeret af Munch - 02-December-2019 kl. 17:45
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 18:33
Ja de er i parring mode, har googlet en del uden at der kommer en fornuftig forklaring, der står godt at det understøtter næsten alle bluetooth headset. Andre steder står der at det skal være Lg vireless sync compatible, når man så leder på det findes der tilsyneladende ingen headset.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Bluetooth, er det ikke kun til tastatur, altså en-vejs?
Troller du? 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Ja de er i parring mode, har googlet en del uden at der kommer en fornuftig forklaring, der står godt at det understøtter næsten alle bluetooth headset. Andre steder står der at det skal være Lg vireless sync compatible, når man så leder på det findes der tilsyneladende ingen headset.
Det burde da virke. Ellers er LG i hvert fald nogle grådige svin, hvis de kun har gjort det muligt at tilslutte LG hovedtelefoner. 
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 19:25
På et C8 har jeg forbundet et par 4 år gamle Sennheiser Urbanite XL Wireless uden problemer med Bluetooth, så jeg tænker ikke, de er grådige. ... 
Til OP: prøv evt at kigge i manualen til dit headset - kan være, de kun kan være forbundet til een enhed ad gangen... Ikke at jeg har hørt om dét før, men man ved aldrig. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2019 kl. 22:36
Når du skal forbinde, så slå bluetooth fra på alle dine andre enheder. I hvert fald de, der har været forbundet dine hovedtelefoner før. Det kan måske hjælpe med at hovedtelefonerne ikke prøver at forbinde til en af dem i stedet.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 07:05
Oprindeligt skrevet af ZkiiFreak ZkiiFreak skrev:

På et C8 har jeg forbundet et par 4 år gamle Sennheiser Urbanite XL Wireless uden problemer med Bluetooth, så jeg tænker ikke, de er grådige. ... 
Til OP: prøv evt at kigge i manualen til dit headset - kan være, de kun kan være forbundet til een enhed ad gangen... Ikke at jeg har hørt om dét før, men man ved aldrig. 

Virkede det ok, eller var f.eks. forsinkelse på lyden?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Oprindeligt skrevet af ZkiiFreak ZkiiFreak skrev:

På et C8 har jeg forbundet et par 4 år gamle Sennheiser Urbanite XL Wireless uden problemer med Bluetooth, så jeg tænker ikke, de er grådige. ... 
Til OP: prøv evt at kigge i manualen til dit headset - kan være, de kun kan være forbundet til een enhed ad gangen... Ikke at jeg har hørt om dét før, men man ved aldrig. 

Virkede det ok, eller var f.eks. forsinkelse på lyden?
Det virker fint. Ikke noget lag på YouTube musikvideoer i al fald. 😛 Bliver mest brugt fredag aften oven på en god Barolo 😉
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 21:38
Har nu prøvet et andet headset, som heller ikke kan findes.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 12:57
Kan de ikke have spærret for Headset ligesom Philips har gjort 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu