recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektordug 16.10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektordug 16.10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektordug 16.10
    Sendt: 17-Januar-2020 kl. 12:13
Taj for jeres input. Jeg valgte et 135" i 16:9 format da der lige kom et godt tilbud så alt er fint :-) 

God weekend
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 13:56
Ja, som min kære navnebror skriver, så er lærredet godt og vel 10 cm for stort i højden.

Hvis det er et super godt tilbud kunne du jo overveje selv at tilpasse det til 16:9 med f.eks. selvklæbende sort filt.


Redigeret af jacobe - 13-December-2019 kl. 13:57
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 11:33
at det er et andet format. Du komme til at få en hvid streg i top/bund når du viser 16:9 content derpå
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 11:13
Jeg er blevet tilbud dette lærred 


Jeg er ved at udvide mit hus med en sal 2 der skal være en dedikeret bio. Lærredet er på 136" hvilket passer fint, men jeg studser lidt over at det er 16:10

Jeg ved at det normalt hedder 16:9 men hvad vil det sige at det er 16:10?

Er der noget jeg skal være opmærksom på her? 

Venlig hilsen

Raja  
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu