recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning til TV - HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutning til TV - HJÆLP

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvilken scart til hdmi converter?

Klaus
Intet svar på denne? Smile

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 11:51
Hmmmmmm, 22% af køberne har givet 1 stjerne og er utilfredse med produktet. Jeg ville ikke sætte mine forventninger for højt til det....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 11:53
prøv en anden scart til hdmi adapter.

Snak evt. med AV-cables. De har altid hjulpet mig, når jeg skulle bruge noget.


Jeg kan ikke forstå at du gider at se den kvalitet. Alene kvaliteten på det du får ville gøre at jeg ikke gad at se på det.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hmmmmmm, 22% af køberne har givet 1 stjerne og er utilfredse med produktet. Jeg ville ikke sætte mine forventninger for højt til det....


Klaus


Du ved vel heller om det er den. Jeg formoder det kun er et gæt fra orm08.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

prøv en anden scart til hdmi adapter.

Snak evt. med AV-cables. De har altid hjulpet mig, når jeg skulle bruge noget.


Jeg kan ikke forstå at du gider at se den kvalitet. Alene kvaliteten på det du får ville gøre at jeg ikke gad at se på det.


Er dette ikke den samme som du kan købe på Amazon til halv pris ?



Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af orm08 orm08 skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

prøv en anden scart til hdmi adapter.

Snak evt. med AV-cables. De har altid hjulpet mig, når jeg skulle bruge noget.


Jeg kan ikke forstå at du gider at se den kvalitet. Alene kvaliteten på det du får ville gøre at jeg ikke gad at se på det.


Er dette ikke den samme som du kan købe på Amazon til halv pris ?



AV cables har 5 forskellige, den ene af dem er den samme som den fra Amazon, men de andre er ikke


Redigeret af PerW - 22-December-2019 kl. 18:35
Til top
mrdoc22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2018
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrdoc22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 20:11
Har du tilsluttet triax boxen i det øverste scart stick bagpå på Philips 3330H'en?

og har du tilsluttet scart-hdmi converteren til det nederste scartstick bagpå på Philips 3330H'en?
 
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvilken scart til hdmi converter?

Klaus
Intet svar på denne? Smile

Ups! Sorry. Navnet aner jeg simpelthen ikke.

Det er denne her:




Redigeret af bubbihund - 30-December-2019 kl. 23:15
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af mrdoc22 mrdoc22 skrev:

Har du tilsluttet triax boxen i det øverste scart stick bagpå på Philips 3330H'en?

og har du tilsluttet scart-hdmi converteren til det nederste scartstick bagpå på Philips 3330H'en?
 

Uh, må blive dig lidt svar skyldig. For jeg forsøgte bare at tilslutte på samme måde, som jeg har hos mig selv, hvor jeg ved det virker.

Men jeg kan desværre ikke huske hvordan det er lige pt. Men det er totalt Georg Gearløs 😆😆 I vil helt sikkert alle rive Jer i håret af bare frustration over mig. Men AJ lååååve IT.

Så jeg vender tilbage,når jeg lige har fået kigget på ledninger bag på mit system 👍
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du kommer bare forbi Hammel i det mørke Jylland og giver mig et bud på det Pioneer 427XD jeg har stående på garageloftet.
Det er nemlig en fladskærm der har scart.

Kommer du højere op i størrelse vil du ærgre dig gul og grøn over manglen på billedkvalitet og ikke mindst opløsning på din 3330H.


Klaus

Ha, takker for tilbuddet, men det er jo fordi det netop skal kunne virke på et nyt TV. 

Jeg agter simpelthen at være det menneske med det ældste udstyr i verden, der stadig er tilsluttet et TV 😆😆😆
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Alle de fordele du nævner ved din Philips optager kan de nye også i en langt, langt bedre digital kvalitet. Og så kan du i mange tilfælde undvære Triax boksen fordi de moderne recordere også har indbygget tuner. Så jeg kan kun tilslutte mig hvad der tidligere er skrevet: Skrot det gamle l...

Flemming

Hvilke maskiner kan det? Og HAR de sådan en buffer ting? For DEN elsker jeg jo. Og jeg har kun set at Panasonic har en, som kan brænde DVD'ER. Alle andre har jo harddisk, som man jo ikke bare kan tage med sig og sætte til hos en anden.

Eller hvad?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:31
 Hvorfor bruges der ikke som tidligere nævnt RF så er problemet løst. Der vil ikke være den store forskel på billedet, Conposite contra RF. De er begge lige dårlige når det opscaleres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu