|
Lemus Home Piano, erfaringer? |
Besvar |
Forfatter | |
tangloppen
Junior bruger Oprettet: 03-Juli-2016 Sted: Odense Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-December-2019 kl. 16:35 |
https://www.indiegogo.com/projects/lemus-home-piano-the-sound-system?mc_cid=34aec2fa53&mc_eid=0ac085c7d4#/
Ved godt det er et helt nyt produkt som end ikke har ramt markedet. Men, jeg kan se at Lemus har åbent hus i København, så interesserede kan komme og lytte. Nogen der har været forbi at tage en lytter? Jeg er umiddelbart interesseret, men er ikke meget for at bestille noget i blinde... Kom frisk!
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lyttet til Lemus nuværende produkter og det er potente. Ret imponerende bund i lyden. Piano soundbaren skulle være meget i samme stil, men jeg har dog ikke lyttet til dette produkt endnu.
Jeg synes, at showroomet i København giver fin mulighed for at opleve produkterne. Både se, røre og lytte.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget mærkelig indiegogo side.
Man laver et spritnyt produkt, og samtidig har man brugeranmeldelser af et produkt. Og så sælges den til halv pris. Klaus
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vist sådan man sælger skindet før bjørnen er skudt.
Lad os se når de første lander samt nogle rigtige bruger anmeldelser
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |