|
Sonos - skifte netværk til Boost |
Besvar |
Forfatter | |
Cralle
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2004 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-December-2019 kl. 21:19 |
Jeg har gjort brug af Sonos' tilbud om at opgradere min Bridge, da de ikke understøtter den i fremtiden.
Jeg modtager min nye Boost og går i gang med at installere den. Da jeg tager min Bridge fra så bliver mit Sonos system ved med at spille, som må betyde at det er forbundet til mit WiFi - hvilket undrer mig lidt. Jeg sætter Boost til og installere den på Sonos appen. men jeg kan ikke se nogen steder hvor jeg kan vælge at mine enheder skal bruge Boost netværket og ikke mit Wifi netværk? Føler det er en lidt spildt opgradering da jeg min nye Boost ikke gør nogen forskel, medmindre det hele er så automatisk at jeg slet ikke opdager det?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
med et godt netværk er der ikke brug for boost.
Har droppet bridge / boost forlænget.
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
droppede også min brigde til fordel for Unifi wifi - har ikke manglet dækning :-)
Jeg ville sende boost tilbage - du kan jo altid købe den hvis du mod forventning får brug for den... Selvom de 900kr var bedre brugt på et godt AP så du får glæde af godt wifi også til fx telefoner ;-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |