recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone: Ingen lyd ved ny SMS?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone: Ingen lyd ved ny SMS?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone: Ingen lyd ved ny SMS?
    Sendt: 30-December-2019 kl. 14:53
De seneste uger er der ikke kommet lyd, når jeg får SMS
Pænt belastende: "Hvorfor har du ikke svaret!!!" osv.
Hvad kan det være?
Alt er slået til, som det skal (har ikke ændret noget)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 15:02
Jeg ved ikke om jeg har nogle vise sten at byde ind med, men på det seneste (på min Xr med IOS 13.3) har lydene de sidste mange uger været som vinden blæser - sidder jeg med telefonen i hånden og modtager en SMS, besked på Messenger eller andet hvor der altid har været en lyd, så oplever jeg at det er ganske tilfældigt hvornår jeg kan regne med, at der kommer en lyd ved notifikationen. Det har ellers konsekvent hver eneste gang, uanset om telefonen har været låst eller åbnet, været sådan, at jeg kunne regne med, at der var lyd HVER eneste gang der kommer en SMS/besked/etc. Jeg har ikke ændret noget som helst i lydinstillinger. 

I don't get it. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 15:13
det er nok pga faceid.
Hvis du kigger på telefonen, så skruer den ned for lyden.
Prøv at ringe til din telefon uden du kigger på den. Når du kigger på den så skruer den ned for lyden.

Måske er det samme som sker med sms/notifikationer.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 15:16
Ser netop ikke på den, når der kommer ny SMS
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 15:38
Du har ikke sat den på lydløs (den lille knap på siden) eller sået forstyr ikke til (Så ser du en måne i toppen af displayet)?

Redigeret af PerW - 30-December-2019 kl. 15:39
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 16:26
skruet helt ned for ringetone?
Ellers en rebooot, home+power på de ældre og noget vol-/+ og power (google det) på de nye uden homeknap, nogle gange kan lyden godt forsvind og først komme igen efter genstart
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 21:33
@jake51 - hvordan ved du at alt er som det skal være når du skriver du ikke har "ændret" noget? - har du rent faktisk været inde og tjekke i indstillinger hvad der står under "lyde og haptisk feedback"?
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2019 kl. 00:06
Vil gætte på den lille knap på siden, prøv at skubbe til den
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2019 kl. 08:59
Nå, der er ikke meget hjælp
Har selvfølgelig tjekket alle indstillinger... og nej, det er ikke den lille knap på siden
Har læst mig til, at det kan være noget med aktivering/deaktivering af Bluetooth
Hvilket giver nul mening
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2019 kl. 10:00
Hvordan er dine indstillinger sat inden under, forstyr ikke?

Ellers denne mulighed, ved du hvordan du benytter meddelsecenter fra din skærm? Any way "iOS 13/ iPhones XS" etc. Du ser alle dine program ikoner, træk din finger ned over skærmen fra toppen "meddelsecenter" på din besked som du skubber til venstre får du nu 3 muligheder: administrer - Vis - Ryd alt, hvordan ser din indstilling ud her under administrer? " Bemærk der ikke noget voodoo her, bare en anden måde at til gå administrere meddelelser.


Redigeret af Potter - 31-December-2019 kl. 10:04
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2019 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nå, der er ikke meget hjælp
Har selvfølgelig tjekket alle indstillinger... og nej, det er ikke den lille knap på siden
Har læst mig til, at det kan være noget med aktivering/deaktivering af Bluetooth
Hvilket giver nul mening

Hvis du har en aktiv bluetooth forbindelse kan det godt være lyden bliver afspillet der, så ideen er skam meget god, men du kan jo prøve at deaktiverer bluetooth og se om der hjælper
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2019 kl. 14:20
Nu er det ikke kun mig...
Se indlæg 2 i denne tråd
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu