recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny udbyder i stedet for Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny udbyder i stedet for Yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny udbyder i stedet for Yousee
    Sendt: 01-Januar-2020 kl. 10:03
Jeg overvejer at skifte mit Yousee bland selv 36 ud, jeg har fiber ind til huset

nogen der ved om Waooo eller Stofa kan bruges med CA modul, jeg vil ikke have en box hvis det kan undgås

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 11:57
Jeg tror ikke du kan undgå en boks, selv hvis du havde et mediecenter.
Der sidder ikke noget i dit tv til at modtage tv over ip.
Men boksene i dag kan styres via hdmi-cec fra tv'ets fjerbetjening, så du oplever ikke på samme måde at det ikke er en samlet enhed.

Alternativt kan du vælge Canal Digital med parabol, hvis dit tv kan modtage DVB-S og understøtter CA modul.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 12:28
Stofa fungerer lige som yousee. Du kan sætte TV direkte til hvis du kan bruge en af TV pakkerne. Ved bland selv skal der bruges kort eller Stofa boksen. Stofas billedkvalitet er eminent, jeg har ikke haft yousee, men tror ikke du kan se forskel.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 12:42
har lige tjekket Stofa hjemmeside, de kan ikke leverer til mit område, så det er kun Waoo & Yousee,
Det ender sku nok med at jeg skal købe Dplay til konen. 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Stofa fungerer lige som yousee. Du kan sætte TV direkte til hvis du kan bruge en af TV pakkerne. Ved bland selv skal der bruges kort eller Stofa boksen. Stofas billedkvalitet er eminent, jeg har ikke haft yousee, men tror ikke du kan se forskel.
Stofa over antennekabel (DVB-C), fungerer på samme måde som YouSee over DVB-C.
Men det kræver at man har et kabel inde fra begge udbydere for at man kan skifte. Jeg har hørt om en enkelt herinde, som sagde det var tilfældet.
Ellers er områderne opdelt, så man ikke kan vælge YouSee kabel tv i et område med Stofa kabel tv og omvendt. Det er en teknisk begrænsning i infrastrukturen som afgør dette.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

har lige tjekket Stofa hjemmeside, de kan ikke leverer til mit område, så det er kun Waoo & Yousee,
Det ender sku nok med at jeg skal købe Dplay til konen. 
Eller som nævnt Canal Digital, så får du en app med det samme med alle kanaler og det er gratis at få opsat parabol.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 12:52
Lige som yousee kan modtages via ip, må det samme gøre sig gældende for stofa. Jeg synes at stofas TV pakker er bedre end yousees. Og især efter den seneste ændring er valget vel let.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Lige som yousee kan modtages via ip, må det samme gøre sig gældende for stofa. Jeg synes at stofas TV pakker er bedre end yousees. Og især efter den seneste ændring er valget vel let.
Hvordan vil du gøre dette uden en boks, som trådstarter ikke ønsker?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Lige som yousee kan modtages via ip, må det samme gøre sig gældende for stofa. Jeg synes at stofas TV pakker er bedre end yousees. Og især efter den seneste ændring er valget vel let.
Hvordan vil du gøre dette uden en boks, som trådstarter ikke ønsker?
Jeg ser ikke en total afvisning af en boks. Det må være vigtigt at ha valget.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 14:01
Waoo har DVB-C i fiberboksen hos mig. Jeg bor i lejlighed, og har to fibre ind i boksen, den ene til tv.
Venlig hilsen
KB
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 19:04
Tak for input,Smile 
jeg må lige prøve høre hos Waoo kunde tjeneste angående hvad det kræver, for at se om det kan være alternativ
Til top
cos68 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cos68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Waoo har DVB-C i fiberboksen hos mig. Jeg bor i lejlighed, og har to fibre ind i boksen, den ene til tv.


Ved du hvordan det fungerer med "Vælg selv kanaler"? Vil man så også kunne se disse via DVB-C eller virker det kun for deres faste pakker med 28, 40 eller 65 kanaler?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu