recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi box og DPlay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi box og DPlay

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

.Og.. 'The official AndroidTV version carries the model number MDZ-16-AB . There are 6 different look-alike models that have been produced by Xiaomi.'. Så jeg tænker på om dplay problemet, kun skulle findes på en af dem?
Min hedder MDZ-22-ABConfused..... Købt i USA.
miri
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 19:13
Når jeg googler, så fremkommer MDZ-16-AB som mi box 3, så det kan ikke være relevant i ft. mi box s....

Redigeret af miri - 12-Februar-2020 kl. 19:14
miri
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 19:14
 Min Shield er version 9. SW Version 8.0.2
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Når jeg googler, så fremkommer MDZ-16-AB som mi box 3, så det kan ikke være relevant i ft. mi box s....

Hej.

Jeg har læst på Reddit at 'The only acceptable models for users outside PRC are mdz16ab and mdz22ab.'


Og forventer at  MDZ-16-AB er mi box 3 samt at mdz22ab er mi box S.

Hilsen Carsten.
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2020 kl. 22:05
Er der nogen der har prøvet at downgrade deres Xiaomi box fra Android v. 9? Har lige købt en Xiaomi, og startede selvfølgelig med at sige ja tak til v. 9. Og Dplay virker ikke :-(
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2020 kl. 22:55
Så fik jeg sørme løst problemet. Læste et sted, at efter større opdatering af Android TV, var den en god idé med sletning og gendannelse af alle data. Nu kører Dplay som smurt!
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 00:03
Osse her og Prime er osse kommet på..

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Osse her og Prime er osse kommet på..

Hej.

Jeg læste et sted, at der er kommet en opdatering til Amazon Prime Video, der giver 4K HDR på en Xiaomi box.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 29-Februar-2020 kl. 11:28
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 20:00
Hej Morten
Kan du fortælle hvilke data, du har slettet, og hvordan?
Jeg har stadig problemer med dPlay

Hilsen

Perol
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 20:01
Hej Morten
Det fungerer også for mig nu. Her geninstalleret boksen


Redigeret af perol - 29-Februar-2020 kl. 20:33
Hilsen

Perol
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 22:01
Jeg har stadig problemer. Jeg sletter alle data (reset til fabriksindstillinger). Jeg sikrer mig at boksen er fuldt opdateret, og geninstallerer alle apps. Derefter virker dPlay fint. Næste dag beder dPlay imidlertid igen om mine login-oplysninger, og derefter er problemet igen det samme - når jeg forsøger at afspille et program, får jeg en meddelelse om at Internetforbindelsen er afbrudt.

Jeg har forsøgt at geninstallere boksen to gange. Begge gange virker det fint efter geninstallering, men dagen efter beder den om nyt login, og derefter virker det ikke.

Hilsen

Perol
Til top
Rasriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2020
Sted: Kbh sv
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasriis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2020 kl. 18:48
Kan andre bekræfte, at dplay kun virker 1 dag? Gider ikke til at nulstille til fabriks tilstand hvis det kun virker en enkelt dag
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu