recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - Bland Selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - Bland Selv

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Man har da altid kunne købe nogle ekstra kanaler til sine pakker, er de nu holdt op med at gøre det fra januar 2020 ?

Jeg har da haft  tilkøbt Discovery Science for 10 kr. plus et kortgebyr om måneden, indtil jeg afmeldte det i denne måned.
Men det er måske kun hvis man har fuld pakken?


Efter de fik Bland Selv, er ekstra kanaler blevet et hemmelig produkt.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg læser det som om at du kun kan få tv2sportX via BS efter januar.
Måske jeg har misforstået/ eller fortolket det forkert?


Scroll ned til midten...
YouSee skriver:
<i style="caret-color: rgb72, 72, 72; color: rgb72, 72, 72;"><font size="2" face="Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif">Og med tv fra YouSee får du fri adgang til TV 2 SPORT X på Ekstrakanalen hele januar. Er den noget for dig, kan du vælge kanalen i Bland Selv, hvor der også er masser af anden sport.
<br ="apple-interchange-newline"="">
Jeg kan ikke se at den kommer i fuld-pakken, kun BS.


PræcisSmile
Det var fordi Furry skrev i tidligere indlæg: "du behøver ikke BS, TV2SportX kan købes for 40 kroner, i januar ligger den på kanal 55"

Jeg er med på den ligger på plads 55 i januar gratis, efterfølgende skal man over på BS for at se den.Confused
Men hvis den bliver lagt i fuld pakken fra. februar så fint med mig.Big smile
Men hvis den bliver lagt i fuld pakken fra. februar så fint med mig.

Den bliver ikke lagt i nogen pakker, men yousee har et produkt som hedder ekstra kanaler hvor man kan ekstra indhold udover det som ligger i de faste pakker, der burde man kunne købe SpXrt, men det er et hemmelig produkt da Yousee vil have folk over i Bland Selv, så du er nød til af ringe og snakke med dem

Den her antenne forenig gør ikke så meget for af skjule det
http://www.bierstedaf.dk/_files/ekstrakanaler01_01_2020.png

Der står så nederst på dit link: At det kræver så en Yousee boks eller et Yousee kort for at se dine personlige Ekstra kanaler? Dvs. for mit vedkommende så skal jeg erhverv mig et kort og smide det i tv-et hvor jeg ønsker at se ekstra kanaler. f.eks. sportX.

For mig er det så¨BS kanaler.Smile Og kan ikke ses med mindre du et Yousee kort med læser i tv-et, eller en Yousee boks efter januar 2020


Redigeret af Potter - 07-Januar-2020 kl. 16:48
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Man har da altid kunne købe nogle ekstra kanaler til sine pakker, er de nu holdt op med at gøre det fra januar 2020 ?

Jeg har da haft  tilkøbt Discovery Science for 10 kr. plus et kortgebyr om måneden, indtil jeg afmeldte det i denne måned.
Men det er måske kun hvis man har fuld pakken?


Efter de fik Bland Selv, er ekstra kanaler blevet et hemmelig produkt.
Det er der nok noget om... Angry

Det blev jo også lavet om for nogle år siden, så man ikke længere kunne skifte tilkøbskanaler inde fra "Mit YouSee", men i stedet skulle ringe ind til dem hver gang Wacko Thumbs Down


Redigeret af Cyberguyen - 07-Januar-2020 kl. 17:07
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg læser det som om at du kun kan få tv2sportX via BS efter januar.
Måske jeg har misforstået/ eller fortolket det forkert?


Scroll ned til midten...
YouSee skriver:
<i style="caret-color: rgb72, 72, 72; color: rgb72, 72, 72;"><font size="2" face="Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif">Og med tv fra YouSee får du fri adgang til TV 2 SPORT X på Ekstrakanalen hele januar. Er den noget for dig, kan du vælge kanalen i Bland Selv, hvor der også er masser af anden sport.
<br ="apple-interchange-newline"="">
Jeg kan ikke se at den kommer i fuld-pakken, kun BS.


PræcisSmile
Det var fordi Furry skrev i tidligere indlæg: "du behøver ikke BS, TV2SportX kan købes for 40 kroner, i januar ligger den på kanal 55"

Jeg er med på den ligger på plads 55 i januar gratis, efterfølgende skal man over på BS for at se den.Confused
Men hvis den bliver lagt i fuld pakken fra. februar så fint med mig.Big smile
Men hvis den bliver lagt i fuld pakken fra. februar så fint med mig.

Den bliver ikke lagt i nogen pakker, men yousee har et produkt som hedder ekstra kanaler hvor man kan ekstra indhold udover det som ligger i de faste pakker, der burde man kunne købe SpXrt, men det er et hemmelig produkt da Yousee vil have folk over i Bland Selv, så du er nød til af ringe og snakke med dem

Den her antenne forenig gør ikke så meget for af skjule det
http://www.bierstedaf.dk/_files/ekstrakanaler01_01_2020.png

Der står så nederst på dit link: At det kræver så en Yousee boks eller et Yousee kort for at se dine personlige Ekstra kanaler? Dvs. for mit vedkommende så skal jeg erhverv mig et kort og smide det i tv-et hvor jeg ønsker at se ekstra kanaler. f.eks. sportX.

For mig er det så¨BS kanaler.Smile Og kan ikke ses med mindre du et Yousee kort med læser i tv-et, eller en Yousee boks efter januar 2020



Både ekstra kanaler og bland selv kræver kort eller boks
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 17:35
Det virker ikke helt som Bland Selv.

Med Ekstra kanalerne har du hele din pakke på alle dine fjernsyn uden merpris og tilkøbs kanaler på de tv, hvor du ønsker at betale for det.

Så du kan have mellempakken og eksempelvis BlueHustler i stuen, men på børneværelset har de kun mellempakken.

Med bland selv kræver det kort i alle tv, som skal vise flere kanaler end standard pakken.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Man har da altid kunne købe nogle ekstra kanaler til sine pakker, er de nu holdt op med at gøre det fra januar 2020 ?

Jeg har da haft  tilkøbt Discovery Science for 10 kr. plus et kortgebyr om måneden, indtil jeg afmeldte det i denne måned.
Men det er måske kun hvis man har fuld pakken?


Efter de fik Bland Selv, er ekstra kanaler blevet et hemmelig produkt.

Det er der nok noget om... Angry

Det blev jo også lavet om for nogle år siden, så man ikke længere kunne skifte tilkøbskanaler inde fra "Mit YouSee", men i stedet skulle ringe ind til dem hver gang Wacko Thumbs Down




Hemmeligt produkter skal jo ikke være nemme at finde 😜
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:


1) Hvordan virker Bland Selv? Grundpakken er Live signal, er BS-kanalerne Live signal eller Streaming?
2) Hvordan er billedekvaliteten?
3) Kræver BS Internet?

Er der nogen der kan svare på spørgsmål 1-3?

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 18:51
1) På samme måde som dine grundpakke-kanaler. Bland selv er blot krypteret, så du skal bruge en boks eller et kort til at afkode dem.

2) Samme kvalitet. Dog kan der være en lille forskel på nogle kanaler.

3) Nej.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

1) På samme måde som dine grundpakke-kanaler. Bland selv er blot krypteret, så du skal bruge en boks eller et kort til at afkode dem.

2) Samme kvalitet. Dog kan der være en lille forskel på nogle kanaler.

3) Nej.
Tak for svaret!

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 19:23
Til punkt 4:

Man skal lige være opmærksom på at YouSee selv sælger CI+ CAM kort.

Det er ikke alle tv som kan optage med et CI+ modul.
Så det anbefales at benytte et CI modul i stedet, som kan købes til samme pris eller billigere
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Jeg har ellers svoret aldrig at skulle have BS, men hvis nu Eurosport bliver en del af YouSee BS i nærmeste fremtid, er jeg ligesom lidt på forkant Big smile

Tror ikke du skal regne med at Eurosport kommer tilbage lige foreløbig.

Der er nok heller ikke nogen der forventer at resten af Discovery Networks kanaler kommer tilbage
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Jeg har ellers svoret aldrig at skulle have BS, men hvis nu Eurosport bliver en del af YouSee BS i nærmeste fremtid, er jeg ligesom lidt på forkant Big smile

Tror ikke du skal regne med at Eurosport kommer tilbage lige foreløbig.

Der er nok heller ikke nogen der forventer at resten af Discovery Networks kanaler kommer tilbage

Lidt voldsomt sige, at der ikke er nogen der forventer de kommer tilbage. Jeg forventer det. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu