recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - Bland Selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - Bland Selv

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Nedgradering gebyret skulle stadig være væk lidt endnu.
Hvor ser du det henne?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 21:58
  Følger bare med hvad der svares af You See til dem der spørger på FB.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Nedgradering gebyret skulle stadig være væk lidt endnu.
Hvor ser du det henne?
Det fremgår af prisoversigten, som man kan tilgå på “Mit YouSee”. 
Jeg nedgraderede i går fra “Grundpakken + BS 10” til blot Grundpakken. Pris 0 kr. og mdl. besparelse på 185 kr. 
Vi har til gengæld købt Dplay mellem-pakken.  
iPhone 13, OS 15.3
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Nedgradering gebyret skulle stadig være væk lidt endnu.
Hvor ser du det henne?
Det fremgår af prisoversigten, som man kan tilgå på “Mit YouSee”. 
Jeg nedgraderede i går fra “Grundpakken + BS 10” til blot Grundpakken. Pris 0 kr. og mdl. besparelse på 185 kr. 
Vi har til gengæld købt Dplay mellem-pakken.  
Det kan jeg så ikke se. Sandsynligvis fordi jeg er med i en antenneforening.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 09:43
Det var så gratis at skifte pakke hos YouSee, men min antenneforening skal have kr. 295,- da der skal en tekniker ud at skifte et "filter". 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 09:51
 Ja, der skal naturligvis et spærrefilter på, når der nedgraderes, det koster hos You See Kr. 199, (deres nedgradering gebyr), så der er da dyrt med det der så skal betales i stedet for.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 13:42
Personligt græder jeg tørre tårer over hele den her virak. Discovery var nok de værste når det kom til at sprede deres fodbold udover forskellige kanaler. De havde en ret begrænset mængde fodbold til sidst, formåede alligevel at sprede den ud på både 5, 6 og 9.

Jeg vi gerne have alle fodboldkanalerne, men som det ser ud nu, så får jeg (næsten) det hele og har et par ekstra bland selv point til at vælge andre kanaler, som sprede lidt glæde i familien. 

Jeg kan dog ikke helt forstå pointen i at Eksempelvis Netflix er dyrere i bland selv end hvis jeg køber hos Netflix direkte. Bland selv versionen er ikke lige så god, da det kræves at jeg har deres box, fordi BS.Netflix ikke virker på skærmen Netflixapp. (ikke sidst jeg tjekkede i det mindste)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Ja, der skal naturligvis et spærrefilter på, når der nedgraderes, det koster hos You See Kr. 199, (deres nedgradering gebyr), så der er da dyrt med det der så skal betales i stedet for.

Yousee har gebyr på uanset om der skal tekniker på eller ej. Der er vist gebyr på alt, hvis det går den gale vej (i deres øjne).
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 14:12

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

 
 Bland selv versionen er ikke lige så god, da det kræves at jeg har deres box, fordi BS.Netflix ikke virker på skærmen Netflixapp.

 Hvor har du det vrøvl fra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

 
 Bland selv versionen er ikke lige så god, da det kræves at jeg har deres box, fordi BS.Netflix ikke virker på skærmen Netflixapp.

 Hvor har du det vrøvl fra.

Det har jeg fra Yousee.

Da netflix kom i bland selv, brugte jeg point på det. Desværre kunne jeg ikke gå til Netflix over appen på mit samsung.

Efter lidt snak med yousee, kunne de informere om at Netflix kun virkede gennem deres box og gennem browser.

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 14:38
 Der haves et Log In, til netflix, det er underordnet hvor det Log In bruges. om det er You See boxen, en anden Netflix App, eller andet sted.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

... Jeg kan dog ikke helt forstå pointen i at Eksempelvis Netflix er dyrere i bland selv end hvis jeg køber hos Netflix direkte. ...
Hvordan regner du dig frem til det???
miri
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu