recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke komme videre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke komme videre

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke komme videre
    Sendt: 09-Januar-2020 kl. 09:54
Jeg er på en side, hvor jeg skal bruge NemID. Det går også fint. Men herefter skal siden hente data fra skat.dk. Der bliver hentet data, men siden kommer ikke videre. Siden tænker og tænker, men kommer ikke videre til næste trin.

Jeg har slettet alle cookies, har prøvet forskellige browser, har forsøgt flere gange samt over flere dage. Har I en idé til problemet eller er råd.

På For mange tak. 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 09:55
ring til den bank der skal have disse data.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:06
Kan vel skyldes at siden er overbelastet. Prøv igen senere.

Redigeret af Munch - 09-Januar-2020 kl. 10:06
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:11
Dette er ikke problemet. Har forsøgt over flere dage. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:14
Og du har prøvet nemid support?

Redigeret af Munch - 09-Januar-2020 kl. 10:15
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:16
Det har jeg og det er ikke problemet. Kan også logge ind med NemID. Men pågældende side henter kun data og kommer ikke videre 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:27
Det må være din PC. Jeg har lige logget på skat.dk og hentet årsopgørelse 2018, 2019 er først tilgængelig til marts. Og hentet forskudsopgørelsen for 2020. Begge uden forsinkelse af nogen art.
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:43
Nogle råd til dette?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:45
Virker fint her.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:53
er vi enige om, at det er din bank der skal hente  data?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

er vi enige om, at det er din bank der skal hente  data?
Nej det er nets.


Redigeret af Munch - 09-Januar-2020 kl. 10:59
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af crewealex crewealex skrev:

Nogle råd til dette?

Jeg ville prøve med en anden computer, nu når du har prøvet forskellige browsere.

Det kan eksempelvis være din antivirus, som scanner inde i https og laver en fejl, når den skal præsentere det for din browser.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu