recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændre indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændre indstillinger

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ændre indstillinger
    Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:03
Hvordan og hvor ændrer man indstillinger i ens browser, så en hjemmeside kan gå direkte videre til andre hjemmesider og hente date. 

Det drejer sig om en samtykkeerklæring i forbindelse med et billån, som tages på nettet hos Nykredit Bank.

Lige nu kan siden ikke hente data til kreditvuderingen efter jeg har logget på med NemId. 

siden tænker, men kommer ikke videre til næste trin.

Så hvordan og hvor ændrer jeg mine indstillinger i browseren, så jeg giver tilladelse til dette?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:15
 Er der prøvet med en anden Browser.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:35
Ja det er prøvet. Vil bare ændre indstillingerne. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:49
Skal nok lige skrive hvilken browser hvis du vil ha hjælp.
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:56
Det er Google Chrome
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 12:42
Har brug for hjælp til at indstille Google Chrome, så det ikke blokere for hjemmesider eller muligheder for at hente data fra andre hjemmesider. 
Men jeg er ikke så kendt i Google Chrome, så jeg har brug for hjælp til at ændre dette i indstillinger.
På forhånd mange tak.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 12:48
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af crewealex crewealex skrev:

Hvordan og hvor ændrer man indstillinger i ens browser, så en hjemmeside kan gå direkte videre til andre hjemmesider og hente date. 

Det drejer sig om en samtykkeerklæring i forbindelse med et billån, som tages på nettet hos Nykredit Bank.

Lige nu kan siden ikke hente data til kreditvuderingen efter jeg har logget på med NemId. 

siden tænker, men kommer ikke videre til næste trin.

Så hvordan og hvor ændrer jeg mine indstillinger i browseren, så jeg giver tilladelse til dette?

STOP NU - du har oprettet 3 tråde med samme information og folk prøver at hjælpe dig i dem alle. Angry

Hvis du har prøvet på en anden maskine og den også har problemet, så tyder det på at du skal have hjælp fra din bank.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 16:52
Når du er på den hjemmeside, hvor du vil ændre indstillingen:

1. Tryk på hængelåsen (ved siden af webadressen)
2. Tryk på tandhjulet "Indstillinger for websites"
3. Gå til "Pop op-vinduer og omdirigeringer", ændres fra "Bloker" til "Tillad"



Redigeret af miri - 13-Januar-2020 kl. 16:54
miri
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 17:25
Jeg fik først hjælp for 35 min siden, så jeg har lov til at spørge. Du kan bare springe over tråden. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af crewealex crewealex skrev:

Jeg fik først hjælp for 35 min siden, så jeg har lov til at spørge. Du kan bare springe over tråden. 
Du fik nu hjælpen for næsten 5 timer siden i Privatlivs indstillinger, som stort set er det samme der kan indstilles som det du fik for 35 min siden. Lyder ikke som om du er den skarpeste kniv...
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 19:53
@ crewealex
Munch har det med utidig indblanding på div. tråde.


Redigeret af Peter Pan - 13-Januar-2020 kl. 21:56
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu