recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming i Bland selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming i Bland selv

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming i Bland selv
    Sendt: 15-Januar-2020 kl. 11:41
Hejsa,

Jeg overvejer at koppe på noget bland selv og har lige et spørgsmål om streaming alternativerne.

Hvilke af dem er fuldstændige transperant at inkludere = der er ingen forskel i hvordan man tilgår produkterne = ingen Yousee isenkram involveret ?

Jeg gætter på at i hvert fald Netflix og Viaplay bare er et spørgsmål om hvem, der betaler abonnementet og man kan bruge dem fuldstændigt som man plejer.

Men jeg synes at have hørt at nogle af de andre kræver at man ser det gennem Yousee Boks/app/whatever.

Er der nogen, der har en 'liste' ? Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 11:48
 C More, HBO, Dansk filmskat via You See er på deres platforme.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:09
Tak for det - dem vil jeg holde mig væk fra så Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:16
 Der kan jo bruges Streaming/Airplay fra You See Appen eller Web TV, eller direkte fra App til Samsung, Sony, Philips eller LG TVer, Samt App til ATV, Shield eller MI box.


Redigeret af Radiomanden - 15-Januar-2020 kl. 13:18
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:19
HBO Nordic er i forvejen elendigt, så det gør nok ikke noget at man ser det via YouSees apparater eller apps.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:20
Hvad er så forskellen?

Hvis jeg kan inkludere HBO og bare se det via min HBO app på TV'et er det jo det samme som Viapley og Netflix....

I øvrigt helt enig i at kvaliteten af HBO er elendig.


Redigeret af Bladerunner - 15-Januar-2020 kl. 13:22
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:24
 HBO via You See, kan ikke bruge HBO Appen, derudover ingen forskel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:29
Vi har 5 smart TV i huset og gider ikke noget streaming, der ikke virker med de indbyggede apps.
Der skal ikke være Bokse, Apple grej, chromecast eller alt muligt andet skrammel.

Sikkert en meget gammeldags holdning men so be it.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:36
 Så er det jo din egen srtædighed der gør at du ikke kan noget, med Apps og andet som viker som det skal. Når man vil Streame, så må man have det der skal til for at gøre det.
Hopper af You See om 14 dage, så er det streaming der vil blive brugt fremadrettet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:58
Der er skam alle de Apps jeg kunne ønske mig på mine fjernsyn.
Hvis Yousee har en binding til at man skal benyttes noget andet så er det ikke interessant.

Men indtil videre er det kun Netflix, Viaplay og TV2-Play vi har lyst til at bruge og de to første kan vi godt tage i bland selv uden at ændre på noget.
Den sidste tilbyder de mig bekendt ikke på Yousee.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 14:10
 TV2 Play.? Den kommer også i bland selv.
Jeg køber ikke et TV ud fra hvor smarte de er, for det er de ikke ret længe. En ATV, Shield, Mi box eller andre slår et "Smart" TV med flere længder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 TV2 Play.? Den kommer også i bland selv.
Jeg køber ikke et TV ud fra hvor smarte de er, for det er de ikke ret længe. En ATV, Shield, Mi box eller andre slår et "Smart" TV med flere længder.
Jamen du skal da også gøre hvad du selv har lyst til Tongue

Skidesmart at købe 5 bokse.... eller noget
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu