recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere liv i en ThinkPad T400?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere liv i en ThinkPad T400?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Du kan ikke komme flere ram i. Da 32bit understøtter kun op til 4gb ram

Det er så fuldstændig ligegyldigt når han isætter en ny SSD, for så installere han selvfølglig 64bit versionen af den iso han henter.


Redigeret af janLp - 16-Januar-2020 kl. 22:43
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 22:36
Du kan ikke komme flere ram i. Da 32bit understøtter kun op til 4gb ram
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 22:31
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 21:00
Jeg sidder her med en flot og velholdt ThinkPad T400, men den kunne måske godt bruge lidt ekstra liv.

I kan se hardware specs HER

Hvis jeg render over i Elgiganten og køber denne SSD, så må det alt andet lige sparke lidt liv i den, ikke? Tænker på DENNE SSD

Men hvad med RAM? Nu sidder jeg med ca. 20 faner åbne i Chrome, og ja den kan lide ram, så kan man smide flere end de 4GB ram i maskinen, som der så kan hjælpe lidt også? I kan se ram i computeren HER

Kan man smide mere end 4GB ram i computeren? De skriver om HER at man ikke kan udnytte mere end 4GB ram, men andre skriver, at det kan man godt? Er der nogle her der ved det? Og ikke mindst, hvilke ram skal jeg så købe? En der kan hjælpe? SmileSmile

Og så lige til sidst, hvad med et batteri? Jeg synes det er lidt forvirrende at finde et batteri, for der er så mange, og så står der at de passer til flere modeller. Men hvad med sådan et HER vil det fungere?




          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu