recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv  panasonic 49 tommer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv panasonic 49 tommer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv panasonic 49 tommer?
    Sendt: 20-Januar-2020 kl. 18:13
Jeg skal ha købt et fjernsyn til min kære moder
Og det skal kun bruges til boxer, hun vil ikke have brugt tv, mon ikke det her kan fungere okay uden at smartdelen forstyrrer  ( den skal hun jo ikke bruge)


Prisen er skarp
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 17:16
 Det er ikke videre smart, det er ikke meget der kan bruges, udover Netflix, You Tube og HBB TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2020 kl. 17:24
Det er rigtigt smart, for hun behøver ikke bruge smart-delen. Der kommer godt nok nogle bannere op hver gang TV tændes, men det kan slås fra i menuen. Go pris!
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2020 kl. 16:13
Købte samme model - til samme pris - til min gamle mor for et par måneder siden.
Hun skulle også bare bruge det til Boxer.

Det virker ganske udemærket og har et fint billede - Smart delen gør slet ikke væsen af sig.

Hun er glad :-)
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2020 kl. 16:20
tak for svar

Mvh Michael 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu