recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars hele serien i 4k samlerobjekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars hele serien i 4k samlerobjekt

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Så læser man lidt med i en tråden og bliver fristet til at købe boksen - og så findes den ikke hos CDON mere - SUK!


Køb den i Tyskland. Den skulle være med DK tekst.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 16:34
Jeg ville også gerne have købt boksen hvis det havde været de original versioner af de gamle film, men dem ser vi jo nok desvære aldrig
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Online
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg ville også gerne have købt boksen hvis det havde været de original versioner af de gamle film, men dem ser vi jo nok desvære aldrig
Prøv at Google harmy despecialized. Det er dem mine unger får lov at se
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg ville også gerne have købt boksen hvis det havde været de original versioner af de gamle film, men dem ser vi jo nok desvære aldrig
Prøv at Google harmy despecialized. Det er dem mine unger får lov at se


Jeg kender dem godt, selv går jeg efter
4k77
4k80
og
4k83

De har lavet 4k scan af de originale film ruller og har gjort et rigtigt godt stykke arbelde med dem, dog er 4k80 endnu ikke færdig og det forventes at tage en del tid inden den er det, desvære


Men dermed også sagt at det er en skændsel at Lucas Film og nu Disney ikke vil udgive dem, det var de originale film jeg voksede op med og ikke det nymodens "lort" George Lucas lavede mange år senerer "Special Edition"
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 20:08
Tak for tippet, men jeg gider bare ikke tysk tryk på skiverne, covers og i det medfølgende materiale i boksen. Det ville ødelægge en stor del af købet for mig.








Redigeret af hedberg - 09-Juli-2020 kl. 20:09
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Tak for tippet, men jeg gider bare ikke tysk tryk på skiverne, covers og i det medfølgende materiale i boksen. Det ville ødelægge en stor del af købet for mig.






Bare ok. Jeg er selv ligeglad, med hvad der står på. Bare der er DK tekst på. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 15:39
Hvad med den engelske?

Jeg er også lige blevet overrasket over at CDON ikke længere har den. Er der nogen der ved hvad forskellen er på den 'Nordiske' og den engelske?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Hvad med den engelske?

Jeg er også lige blevet overrasket over at CDON ikke længere har den. Er der nogen der ved hvad forskellen er på den 'Nordiske' og den engelske?



Så vidt jeg erinder er det ikke nordic subs på UK udgivelsen
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så vidt jeg erinder er det ikke nordic subs på UK udgivelsen

Danish og German er ellers begge nævnt på Amazon UK, så er der ikke kun 1 udgave i hele europa? (Men jeg er ikke sikker)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Hvad med den engelske?

Jeg er også lige blevet overrasket over at CDON ikke længere har den. Er der nogen der ved hvad forskellen er på den 'Nordiske' og den engelske?



Så vidt jeg erinder er det ikke nordic subs på UK udgivelsen
Efter BD.com, så er der DK på den Tyske udgave.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så vidt jeg erinder er det ikke nordic subs på UK udgivelsen

Danish og German er ellers begge nævnt på Amazon UK, så er der ikke kun 1 udgave i hele europa? (Men jeg er ikke sikker)


Mit svar var baseret på info fra Blu-ray.com, de nævner nemlig kun Engelsh SDK på UK udgaven
De er normalvis til at stole på, men de kan jo også tage fejl
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 22:32
Der var en "David Quílez Tierno" der har lagt et billede op af bagsiden af pakken og der er nævnt bl.a. danske tekster.

Men shit der er mange der har oplevet ridser på både skiver (så meget at de ikke kan afspilles) og kasse - det skræmmer lidt :(

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu