|
Kirk Douglas er gået bort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2020 kl. 09:41 |
|
En af de største legender er gået bort.
R.I.P |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Han vil blive sagnet...
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
|
Ikke for at være disrespektfuld, men sådan helt objektivt set, vil han vel ikke være mere savnet, end han var i går eller i sidste uge... jo af familien selvfølgelig, men vel ikke af fans. Han var en mand der nåede en utrolig flot alder, men man har jo ikke set ham lave film i mange år, det er jo ikke sådan at man går glip af nye film med ham af alligevel ![]() Når det så er sagt, fantastisk skuespiller der har givet os nogle fantastiske film!
|
||
![]() |
||
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
|
Det har selvfølgelig ikke noget med sagen at gøre, men alligevel.
Sætningen “han er gået bort” det er en formulering vi har taget fra de så “ Korrekte Svenskere” skriv dog han er død, eller også send nogen ud og lede efter ham.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Det er sådan det skrives/siges når man er på min alder. Så er det det jeg skriver.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Helt enig Flemming. De yngre vil nok sige noget i retning af, at hans mobil er slukket.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
![]() Og så er det ikke engang løgn.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
LOL
![]() |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Ikke for at være flabet, men der er altså ikke noget, som hedder "disrespektfuld". Det hedder "respektløs" på Dansk og "Disrespectful" på Engelsk.
Redigeret af jacobe - 06-Februar-2020 kl. 13:10 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
|
Tak! Jeg sad og skrev det, og tænkte “der er noget galt her” men kunne simpelthen ikke se hvad det var. Det er jo skrækkeligt at blive så The Julekalender-fordummet i sit sprog
![]() Redigeret af Martin Sjøstrand - 06-Februar-2020 kl. 13:25 |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Så lidt! Jeg har endda hørt Kevin Magnussen sige det i et interview ... men, han snakker formodentlig nok også mest Engelsk til daglig
![]() I'm Spartacus!
Redigeret af jacobe - 06-Februar-2020 kl. 13:34 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
|
Øøøøh - Gider du så fortælle svenskerne at de siger det forkert? (Alternativt kunne faktacheck være en mulighed) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |