recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drtv via browser samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drtv via browser samsung tv

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Drtv via browser samsung tv
    Sendt: 13-Februar-2020 kl. 15:20
Hej
Jeg har hele dagen forsøgt at komme på DRTV via browser på Samsung UE40ju7005
linket kommer fint frem og jeg når lige at se forsiden af drtv i et sekund så forsvinder den og
i søge feltet står der dr.dk  skærmen nedenunder er tom.

Jeg synes jeg har forsøgt at muligt,incl. en masse øgninger på google,
men kommer ikke videre - håber i kan hjælpe

ved ikke om dette kan have nogen betydning
jeg kan heller ikke logge ind på google får kun lov til at
skrive email adressen så kommer der en besked om at mine cookies er deaktiveret,
hvilket de ikke er - har været igennem hele proceduren flere gange både på pc og mobilen.

Jeg har en nyere model tv i stuen og der er ingen problemer.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2020 kl. 15:47
 Via Browser.? Har det ikke HBB TV.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2020 kl. 16:11
jo, jo det har det - men i går var den helt umulig så ville jeg prøve den anden vej.

Jeg er ude af YouSee her til april og der er ingen DRTV app så skal jeg vel også den vej.



Redigeret af Queen - 13-Februar-2020 kl. 16:12
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2020 kl. 16:34
Det er ikke muligt at bruge Browseren i TVet, da det kræver en Piug In, som ikke kan installeres på et TV, så der skal bruges HBB TV funktionen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2020 kl. 17:05
ok, Underligt Wink

Det kan jeg da, på det jeg har i stuen - jeg gik lige ind nu for at prøve og ser lige nu løvens hule !!





Redigeret af Queen - 14-Februar-2020 kl. 08:58
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 05:42
Hvilken browser er det på det TV, hvor det ikke virker?
Kan man installere en anden browser og prøve med den?
Jeg tænler f.eks. Microsoft Edge Chromium, Google Chrome 
eller en tredje browser.




Redigeret af bas - 14-Februar-2020 kl. 05:49
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 09:05
Tak bas - tror faktisk jeg forsøgte at få Chrome ind hvilket ikke lykkedes
-  jeg vil kikke på dit link 
- men det lykkedes mig da, at få slettet alle kanalerne Angry så jeg må i gang
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 10:23
 Det er jo ikke en PC, så der kan kun bruges den som er installereret.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 12:27
jeg ville købe et Apple tv og se tv via dette.
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 13:59
Radiomanden - "Det er jo ikke en PC, så der kan kun bruges den som er installereret"
ja, du har nok ret Wink

PerW -Tak,  det bliver nok min plan C (prisen) - jeg har besluttet, jeg lige vil prøve om jeg kan trække Drtv med en stueantenne, da tv står i et værelse. (cromecast fra sommerhuset er plan B) Smile
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 14:05
Ja et Apple TV, en Chromecast eller en Nvidia Shield TV (f.eks. den nye cylinder) kunne være en løsning. 
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 17:28
Alternativet til Chromecast - hvis du ikke vil vente til du kommer i sommerhuset - er Samsungs egen TV Cast-app, som både findes i Tv'ets app-bibliotek og fås til din mobil/tablet (android og ios).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu